شناسهٔ خبر: 66974922 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

غلامپور: ما جام کثیف به خانه و باشگاه نمی‌بریم

مربی دروازه بان های استقلال گفت: این جام برای ما بود و نباید حق هواداران ما اینگونه خورده می‌شد. ما جام کثیف به خانه و باشگاه نمی‌بریم.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی این تیم برابر پیکان و از دست رفتن عنوان قهرمانی گفت: امسال استقلال را نایب قهرمان کردند. فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته داوران دوست داشتند استقلال دوم شود و تمام برنامه این بود که ما جام نگیریم. امیدوارم اشتباه کرده باشم اما پیش خدا همه چیز معلوم است. این جام برای ما بود و نباید حق هواداران ما اینگونه خورده می‌شد. ما جام کثیف به خانه و باشگاه نمی‌بریم.

او ادامه داد: واقعا حق ما را خوردند. این جام‌های کثیف در خانه و باشگاه ما جای ندارند. ۳۰ هفته حق ما را خوردند و همین امروز هم گل آفساید زدند. بازیکنان ما تا اینجا مردانه جنگیدند. از اول فصل یکسری آدم‌هایی که از فوتبال سر در نمی‌آورند باشگاه را نابود کردند.

غلامپور همچنین گفت: این مساله بستگی به وجدان داوران دارد. در حق ما اجحاف کردند. اعتراض می‌کنیم اما به جایی نمی‌رسد.

او درباره عملکرد دروازه‌بان تیمش هم گفت: ما همه از سید حسین راضی هستیم. سال قبل هجمه زیادی روی او بود اما او بهترین دروازه‌بان ایران است و امیدوارم مربیان تیم ملی نگاه ملی داشته باشند و رنگی نگاه نکنند.

 

نظر شما