شناسهٔ خبر: 66909339 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

این همه آدم زحمت می‌کشند ولی

غلامپور: یک سوت همه چیز را عوض می‌کند

این همه آدم زحمت می‌کشند ولی مربی دروازه‌بان‌های استقلال گفت: آدم باید در هر شرایطی از حقش دفاع کند. این همه آدم می آیند اینجا و زحمت می‌کشند و یک موقعی با یک سوت همه چیز عوض می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بهزاد غلامپور پس از پیروزی استقلال مقابل گل گهر گفت: حسینی وضعیتش خوب است. مشکلی ندارد و به بازی بعدی 100 درصد می‌رسد.وی ادامه داد: مچ پای حسینی یک مقدار پیچید.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال در خصوص اینکه در آخر بازی به سمت داور رفت، گفت: رفتم و به داوری گفتم که خیلی خوب قضاوت کرد. به او تبریک می‌گویم و یکی از بهترین داوران ایران است. وی ادامه داد: فوتبال هزار اتفاق می‌افتد و ما هنوز امید داریم.

غلامپور در واکنش به صحبت‌های خبرنگار که مصاحبه‌های استقلالی‌ها علیه داوری پس از بازی با نساجی اشتباه بود، گفت: نه آدم باید در هر شرایطی از حقش دفاع کند. این همه آدم می آیند اینجا و زحمت می‌کشند و یک موقعی با یک سوت همه چیز عوض می‌شود.

وی در خصوص اینکه کارشناسان داوری تصمیمات داوری را تایید کردند، اظهار داشت: ان‌شاءالله که درست باشد ولی ما قبول نمی‌کنیم. غلامپور در پاسخ به سوال خبرنگار که صحبتی آیا با نویدکیا دارد، گفت: نه ان‌شاءالله که موفق باشد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما