شناسهٔ خبر: 66972975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی:

ولایتمداری ملاک مردم در انتخاب رییس جمهور آینده باشد

ساوه _نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به اینکه مردمی بودن و ولایتمداری در عمل، ویژگی بارز شهید رییسی بود، افزود: انتظار است این مهم در گزینش رئیس جمهور آتی مدنظر ویژه باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد سبزی عصر شنبه در دومین رویداد شعر روح الله و سوگواره شهدای خدمت، اظهار کرد: شعر آئینی با فراز و فرودهایی مواجه بوده است و شاعران در زمان اهل بیت (ع)، مفاهیم و معارف بلند دینی را در قالب شعر بیان می‌کردند و شعر به عنوان ابزاری در خدمت دین و کمال و تعالی انسان، نقش خود را به خوبی ایفا می‌کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رسالت خطیر شاعران است که در زمینه افزایش این سرمایه ملی و گسترش آن در سطح جامعه تلاش کنند.

وی افزود: اگر اندیشه شاعران جوان و هدایت فکری آنان به سمت تبیین ناگفته‌های فراوان مذهبی و ولایی هدایت شود، شاهد رونق ارزش‌ها و باورهای دینی در جامعه به ویژه در میان نسل جوان خواهیم بود.

حجت الاسلام سبزی گفت: یک شاعر متعهد باید با دقت و ظرافت در سرودن اشعار خود با بیانی شیوا نقشه‌های دشمن را بی اثر و دین خود را به جامعه ادا کند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکنون جنگ روایت‌ها است، گفت: شاعری می‌تواند موفق باشد که رویدادهای عصر کنونی جامعه را به درستی بیان و آنها را در قالب شعر ماندگار کند.

حجت الاسلام سبزی با اشاره به اشعار امام راحل گفت: روش زندگی فردی و اجتماعی ایشان هیچگاه از حیطه عدالت محوری، احترام به انسان‌ها و حفظ کرامت انسانی بر مبنای مهربانی و مهرورزی خارج نشد و باعث جریان خون تازه در رگ‌های مسلمانان شد.

وی با اشاره بر ضرورت بیان وقایع و خدمات بزرگان و شخصیت‌های این کشور گفت:.ما در قبال خون شهدای خدمت مدیون هستیم و باید به درستی خدمات آنها و انقلاب را روایت کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم و انتخاب شخص اصلح به عنوان رئیس جمهور آینده گفت: خستگی ناپذیر بودن، مردمی بود و ولایت مدار بودن در عمل ویژگی بارز شهید آیت الله رئیسی بود که در گزینش رئیس جمهور آینده نیز باید مدنظر ویژه قرار گیرد.

نظر شما