شناسهٔ خبر: 67312648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فعالیت ۶۱۷ پایگاه فراغت دانش‌آموزی تابستانی در خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از فعالیت ۶۱۷ پایگاه فراغت دانش‌آموزی تابستانی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، عبدالله حبیبی با اشاره به افتتاح طرح جامع غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان خوزستان از ابتدای تیرماه، اظهار کرد: آموزش و پرورش از امکانات و فضا‌های مناسبی از جمله کانون‌ها، مراکز دارالقرآن و سالن‌های ورزشی و نیرو‌های توانمند در تابستان استفاده خواهد کرد تا اوقات فراغت خوبی برای دانش‌آموزان فراهم شود.

 

وی با تاکید بر لزوم فعالیت دانش‌آموزان در تابستان، افزود: ما معتقد هستیم آموزش و پرورش تعطیلی نخواهد داشت و مدرسه کانون تربیتی محله خواهد بود و نقش خود در حوزه آموزش و پرورش را انجام می‌دهد که در این راستا همه ظرفیت‌ها در تابستان برای استفاده دانش‌آموزان فعال خواهند شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به افتتاح و فعالیت ۶۱۷ پایگاه فراغت در خوزستان از امروز گفت: امیدوارم در مسیری قرار بگیریم که دانش‌آموزان هنرمند داشته باشیم که علاوه بر مهارت‌های زندگی، مهارت‌های فنی را هم آموزش ببینند و در آینده از این هنر خود در زمینه تجارت هم استفاده کنند.

 

وی بیان کرد: از همه فرمانداران در سطح شهرستان‌ها به عنوان روسای آموزش و پرورش انتظار داریم از نظر مالی و تقویت روحی از همکاران ما حمایت کنند.

نظر شما