شناسهٔ خبر: 66971847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی شهرستان بن؛

خدمت خالصانه رمز ماندگاری شهید رئیسی است

حجت الاسلام عبدالصمدکاظمی،در جمع مردم وردنجان گفت: خدمت خالصانه رمز ماندگاری خادم الرضا علیه السلام سیدالشهدای خدمت شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی شهرستان بن، افزود: 23 ذي القعده،روز زيارت امام رئوف،امام خوبي ها حضرت و به روایتی شهادت حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه اسلام است.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: 11ذیقعده سالروز ولادت با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام و نیز ۲۳ ذی القعده هم روز بسیار شریفی است، این روزها روزهای زیارتی مخصوص امام حضرت رضا علیه السلام است، که البته روز ۲۳ ذیقعده مورد سفارش ویژه است و زیارت آن امام همام از راه دور و نزدیک اجر و ثواب بسیاری دارد.

وی، با اشاره به به جایگاه اخلاص در عمل انسان اشاره کرد و گفت: اخلاص در عمل از جمله وظایف هر انسان مومن و مومنه ای است که جایگاه عظیمی نزد خدای متعال فراهم می‌کند و انسان را نزد همه مردم عزیز و بزرگ جلوه می‌دهد.

مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی شهرستان بن، اظهار داشت: آیت الله سیدابراهیم رئیسی مصداق انسان مخلص است چرا که با تمام تهمت ها و ناروایی ها که برخی در حق این شهید عزیز داشتند یک لحظه از یاد خدا غافل نشد و خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار داد و در راه همین خدمت با همراهان عزیزش به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

صلوات خاصه  امام هشتم شیعیان و توسل به حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه آلافُ التَّحِیَّهِ وَ الثَّناءِ از دیگر برنامه های این روز بود.

نظر شما