شناسهٔ خبر: 66971846 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

با حضور وزیر کشور؛

حکمرانی اسلامی در روح شهید خدمت تبلور کرد

وزیر کشور گفت: رییس جمهور شهید در سازمان ملل با تمام وجود از قران و مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند و حکمرانی اسلامی در روح شهید خدمت تبلور کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،عصر امروز شنبه مراسم گرامیداشت آیت‌الله رئیسی سیدالشهدای خدمت و همراهانش در سنندج برگزار شد.

این مراسم با حضور وزیر کشور، خانواده معظم شهدا، مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در پیاده‌راه فردوسی سنندج برگزار گردید.

رئیس‌جمهور شهید، خدمت و جهاد را در قوه مجریه ثبت کرد

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در ابتدای این مراسم اظهار داشت: رئیس‌جمهور شهید، مدیری در تراز انقلاب اسلامی بود و مردم کردستان قدردان تلاش‌های جهادی رئیس‌جمهور هستند.

وی افزود: مردم شهر سنندج هفت ماه قبل در چنین ایامی با استقبال باشکوه خود از رئیس‌جمهوری که افتخارش عشق به خدمت به محرومان بود حماسه‌ای بزرگ خلق کردند که جز برای رهبر انقلاب اسلامی رخ نداده بود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: امروز با غم بزرگی که در دل داریم در این مکان گرد هم آمده‌ایم که محبت خود را به رئیس‌جمهور شهید ابراز کنیم.

زارعی کوشا تأکید کرد: امروز قدردان زحمت فردی هستیم که خدمت و جهاد را در قوه مجریه و مدیریتی در تراز انقلاب ثبت کرد که الگوی خادمان این مردم است.

بدرقه شهیدان نقطه جدیدی در تحولات جمهوری اسلامی ایران و منطقه بود

احمد وحیدی وزیر کشور نیز در ادامه اظهار داشت: امروز ایران عزیز ما؛ کردستان سرفراز ما در مصیبت و عزای جمعی از شهدا و در رأس رئیس‌جمهور شهید هستند که نشان از وفاداری به خادمان ملت است.

وی افزود: حضور پر شور مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت و شکوه و عظمتی که خلق کردند که نشان مهر وفاداری مردم و تأیید وفای به عهد که از جانب خدا دریافتند است.

وزیر کشور گفت: خادمان مردم رفتند؛ اما بدرقه آنها نقطه جدیدی در تحولات جمهوری اسلامی ایران و منطقه بود.

وی خاطرنشان کرد: از بدو تشکیل انقلاب اسلامی ایران حادثه‌های زیادی پشت سر گذاشتیم که هر کدام سنگین بود و می‌توانست نقش مهمی در مسیر انقلاب داشته باشد؛ اما امروز با جهاد و خدمت مسئولان ورق جدیدی باز شد و تحول جدید رخ داد.

وزیر کشور گفت: این شهدا با رفتن خودشان فضای ساختن که میلیون‌ها انسان در سراسر جهان خودشان در مقابل بازبینی سیاسی دیدند.

وحیدی تصریح کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی و بدرقه مردم یک‌بار دیگر حکمرانی اسلامی را تحقق بخشید.

وی ادامه داد: تحقق آرمان‌های حکمرانی اسلامی در شهید و ترجمان اخلاق اسلامی در اخلاق شهید و هم‌رزمانش نمود پیدا کرد.

وزیر کشور بیان داشت: نگاه شهید خدمت به جهاد و خدمت یک نگاه ویژه بود و امروز وفاداری مردم را می‌بینیم که نشان خدمت صادقانه است.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر‌های رئیس‌جمهور شهید به استان کردستان گفت؛ تشییع میلیونی مردم در بدرقه شهید رئیسی نشان وحدت اقوام مختلف است.

وی گفت: شهید رئیسی به‌تمامی اقوام ارادت خاصی داشت و مردم جواب محبت‌ها و خدمت‌های صادقانه رو دادند.

وحیدی گفت: نه فقط مردم ایران بلکه کل کشور‌های دنیا در این غم شریک شدند و این فراتر از شخصیت عادی می‌رود.

وزیر کشور گفت: مفتخر هستیم که در این کشور الهی چنین کسانی داریم که مظهر وحدت هستند و ادامه راه شهید سلیمانی، شهید رجایی، شهید بهشتی و در رأس آن امام خمینی ره هستند.

تأکید بر بر لزوم استمرار تلاش مجاهدانه دولت سیزدهم برای خدمت به مردم

امام‌جمعه موقت سنندج هم با بیان اینکه در نظام اسلامی هم قانون و مسئولان خوب برای اداره کشور به کار گرفته می‌شوند، افزود: در انقلاب اسلامی، شهید رجایی و بهشتی، شهید سردار سلیمانی و رئیس‌جمهور شهید، دشمنان را با خدمت به مردم به ستوه آوردند.

ماموستا سید محسن حسینی ادامه داد: امروز به‌واسطه خدمات شهید رئیسی و دولت سیزدهم و بهره‌برداری از پروژه‌های کلان، کردستان در راه توسعه‌یافتگی گام برداشته است.

وی بر لزوم استمرار تلاش مجاهدانه دولت سیزدهم برای خدمت به مردم تأکید کرد و یادآور شد: امیدواریم هر روز شاهد توسعه بیشتر استان باشیم.

انتهای خبر/

نظر شما