شناسهٔ خبر: 66971073 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرایی شدن بیش از ۶۰ درصد از مصوبات سفر استاندار فارس به نی ریز

استاندار فارس از اجرایی شدن بیش از ۶۰ درصد از مصوبات دور اول سفر به شهرستان نی ریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدهادی ایمانیه در دور دوم سفر‌های استانی به نی ریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، گفت: با تلاش مدیران استانی بیش از ۶۰ درصد از مصوبات دور اول سفر به این شهرستان اجرایی شده است.

او افزود: سفر نخست به این شهرستان (بهمن ۱۴۰۱) نیز ۱۵ مصوبه در پی داشت که تاکنون افزون بر ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

استاندار فارس ادامه داد: در جلسه امروز شورای اداری شهرستان، موانع پیش روی اجرای این مصوبات بررسی و برای تکمیل آنها ۱۵ مصوبه جدید نیز تصویب شد تا با پیگیری‌های مدیران شهرستانی بیشتر آنها تا پایان امسال به پایان برسد.

او خاطرنشان کرد: عمده مصوبات سفر امروز بر اساس اولویت‌های شهرستان نی‌ریز و خواست و نظر مردم این دیار نهایی شد.

نامگذاری نهضت ملی مسکن نی‌ریز به نام شهید رییسی۴۰۰ واحد را تکمیل کند و تحویل متقاضیان دهد.

او گفت: در خصوص حل مشکل تامین مسکن در شهر قطرویه نیز مقرر شد امروز جلسه‌ای تشکیل و تصمیماتی برای حل موانع و مشکلات پیش رو گرفته شود.

ایمانیه درباره وضعیت درمانگاه شبانه روزی نی‌ریز هم گفت: با توجه به اینکه بیمارستان نی‌ریز خارج از شهر قرار داد، وجود درمانگاه در این شهر ضروری به نظر می‌رسد و لذا دانشگاه علوم پزشکی هرچه سریع تر موضوع را تعیین تکلیف کند، چرا که هلال احمر آمادگی فعال سازی این مرکز درمانی را دارد.

استاندار فارس افزود: درمانگاه شبانه روزی برای قطرویه و مشکان نیز تا پایان هفته آینده توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با مشارکت شرکت فولاد غدیر نی‌ریز فعال می‌شود.

ایمانیه، در خصوص تامین بخشی از منابع مالی تکمیل بزرگراه نی‌ریز به سیرجان از طریق قانون مولدسازی گفت: با استفاده از خط انتقال آب از خلیج فارس، حل موضوع آب این شهرستان را نیز دنبال خواهیم کرد و برای تامین برق از انرژی خورشیدی بهره خواهیم برد.

او با اشاره به تامین آب اسلام آباد و ایجاد آبخیزداری در این منطقه ادامه داد: با ساخت آبخیزداری در این منطقه علاوه بر تامین ۵۵ میلیون مترمکعب آب، شاهد کنترل سیلاب‌های فصلی نیز خواهیم بود.

دیدار با تعدادی از فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران شهرستان نی‌ریز و گفتگو با آنها از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار فارس به شهرستان نی‌ریز بود.

<div id="video-display-embed-code_11175576"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4249502/11175576?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما