شناسهٔ خبر: 66970419 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

کریستیانو رونالدو بازنده ۱۰ فینال!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: شکست برابر الهلال در فینال جام پادشاهی عربستان دهمین فینالی بود که کریستیانو رونالدو در آن بازنده از زمین بیرون آمد.به گزارش ایسنا، در فینال جام پادشاهی عربستان دو تیم النصر و الهلال به مصاف هم رفتند. بازی در دقایق اصلی و اضافی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربه‌های پنالتی کشیده شود. در پنالتی‌ها این الهلال بود که با درخشش یاسین بونو به پیروزی دست پیدا کرد تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
 
کریستیانو رونالدو در این بازی درخشید. او پنالتی خود را گل کرد و یک ضربه آکروباتیک دیدنی - تقریبا مشابه گلی که به بوفون زد - روانه دروازه بونو کرد که با بدشانسی توپش به تیر دروازه خورد.
این فوق ستاره پرتغالی بعد از بازی از شکست بسیار ناراحت بود و برای دقایقی اشک ریخت تا ناراحتی شدیدش را از این شکست نشان دهد.

باخت برابر الهلال در فینال نخستین شکست کریستیانو رونالدو در فینال نیست. او تاکنون با پیراهن تیم‌هایی که به میدان رفته ۱۰ بار شکست در فینال را تجربه کرده است. نخستین باری که رونالدو شکست در فینال را تجربه کرد با پیراهن تیم ملی فوتبال پرتغال بود. او زمانی که تنها ۱۹ سال سن داشت در فینال یورو برابر یونان شکست خورد و آخرین شکست در فینال هم که همین شکست دیشب برابر الهلال در ۳۹ سالگی بود.

۱۰ فینالی که رونالدو در آن شکست خورده است:
- یورو  ۲۰۰۴ برابر یونان
- برابر آرسنال با پیراهن منچستریونایتد درFA CUP  در سال ۲۰۰۵
- برابر چلسی با پیراهن منچستریونایتد در FA CUP سال ۲۰۰۷
- فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا با پیراهن منچستریونایتد سال ۲۰۰۹
- سوپرجام اسپانیا برابر بارسلونا در سال ۲۰۱۱ با پیراهن رئال
- جام حذفی اسپانیا برابر اتلتیکومادرید در سال ۲۰۱۳
- سوپرجام اسپانیا برابر اتلتیکومادرید در سال ۲۰۱۴
- سوپرجام ایتالیا در سال ۲۰۱۹ با پیراهن یوونتوس برابر لاتزیو
- جام حذفی ایتالیا برابر ناپولی در سال ۲۰۲۰
- جام پادشاهی عربستان در سال ۲۰۲۴

برچسب‌ها:

نظر شما