شناسهٔ خبر: 66956015 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

گریه‌های رونالدو بعداز باختن یک جام دیگر به الهلال

درست در دقیقه ۹۰ الهلال دومین اخراجی را هم داد و ۹نفره شد تا شانس النصر برای پیروزی در وقت اضافه بیشتر شود ولی تلاش رونالدو و دیگر ستاره‌های النصر جواب نداد

صاحب‌خبر -

رونالدو دومین جام بزرگ عربستان را هم به الهلال باخت و مثل بچه‌ها گربه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ النصر فینال جام پادشاهی عربستان را در ضربات پنالتی به الهلال ریاض باخت تا رونالدو به شکل عجیب و البته ناراحت‌کننده‌ای به گریه بیفتد.

بامداد امروز الهلال و النصر در چارچوب فینال جام پادشاهی عربستان در حضور شاهزاده بن سلمان به مصاف هم رفته بودند که این بازی با قهرمانی الهلال به پایان رسید.

النصر که در جریان بازی در دقیقه هفت توسط میتروویچ گل خورده بود، در دقیقه ۷۶ نیمه دوم ۱۰نفره شد اما با حملات زیاد و در حالی‌که دقیقه ۸۷ الهلال هم یک اخراجی داده بود، به گل تساوی رسید.

درست در دقیقه ۹۰ الهلال دومین اخراجی را هم داد و ۹نفره شد تا شانس النصر برای پیروزی در وقت اضافه بیشتر شود ولی تلاش رونالدو و دیگر ستاره‌های النصر جواب نداد. زردپوشان نتوانستند از برتری نفر در طول ۳۰ دقیقه استفاده کنند و حتی چند موقعیت هم به الهلال دادند.

در ضربات پنالتی و در حالیکه که کریس ضربه خود را گل کرده بود، الهلال موفق شد در ششمین پنالتی کار را تمام کند.

بعداز آخرین پنالتی و باخت مجدد النصر، اشک‌های بی‌امان کریستیانو رونالدو، شاید از لحاظ خبری حتی مهم‌تر از قهرمانی آبی‌پوشان ریاض بود. اسطوره پرتغالی دنیای فوتبال پس از پایان بازی به شدت اشک ریخت و حتی از فرط ناراحتی روی زمین دراز کشید و در آن حالت هم به گریه افتاده بود. دلداری اطرافیان هم نتوانست رونالدو را آرام کند. 

گریه‌های رونالدو بعداز باختن یک جام دیگر به الهلال

کریستیانو رونالدو به خاطر شکست در جام پادشاهی عربستان به گونه‌ای ناراحت بود و اشک می‌ریخت که برای هواداران فوتبال عجیب بود. CR7 در طی یک سال و نیم حضور در کشور عربستان به جز عناوین فردی تاکنون هیچ افتخار مهمی کسب نکرده و ناکامی‌ها باعث شده که این فوق ستاره پرتغالی نسبت به وضعیت کنونی النصر بسیار ناراحت باشد.

نظر شما