شناسهٔ خبر: 66961752 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

گریه رونالدو اشک الهلال را هم درآورد!

اشک‌های کریستیانو رونالدو در پایان بازی فینال جام حذفی عربستان برای بسیاری از هواداران فوتبال یک اتفاق دردناک بود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، در فینال جام حذفی فوتبال عربستان دو تیم النصر و الهلال عربستان در یکی از دیگر دیدارهای حساس این فصل مقابل یکدیگر قرار گرفتند و یاران کریستیانو رونالدو امیدوار بودند بتوانند با شکست دادن آبی پوشان فوتبال عربستان، حداقل پس از از دست دادن لیگ و سوپر کاپ، این جام را از چنگ آنها در بیاورند اما نتیجه بازی بسیار عجیب بود.

الهلال به سادگی نتیجه یک بر صفر از النصر پیش افتاده بود و در طرف مقابل در شرایطی که النصر فشار می‌آورد، داوید اوسپینا از النصر و علی البلیهی از الهلال اخراج شدند تا در ادامه ۹۰ دقیقه شرایط دو تیم کمی برابر شود تا اینکه احمد آیمن برای زردپوشان گل تساوی را به ثمر رساند و در ادامه بازی اخراج کولیبالی در طی دقایق اضافه، رونالدو را امیدوار کرد که در پایان این بازی با بازیکنان النصر بالاخره یک افتخار را جشن بگیرند اما ضربات پنالتی شب عجیبی را برای او رقم زد. 

عادت نداشتیم اشک‌های کریستیانو رونالدو را پس از یک شکست تماشا کنیم و در شرایطی که در دوران بازیگری او، از منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس اغلب اشک شوق او را در ذهن داریم، حالا او امشب در خاک عربستان به واسطه شکست در ضربات پنالتی مقابل الهلال به شکل عجیبی گریه می‌کرد. 

البته در مدت اخیر اشک‌های رونالدو را پس از حذف پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز مشاهده کرده بودیم اما فوق ستاره فوتبال جهان که در دوران بازیگری خودش بسیاری از افتخارات مهم فوتبال را تصاحب کرده، به گونه‌ای گریه می‌کرد که برای طرفداران او هم بسیار عجیب بود. 

او در دایره مرکزی زمین ابتدا دراز کشید و دستانش را مقابل چشمانش گرفت ا کسی اشک‌های او را نبیند. با این حال بازیکنان و کادر فنی النصر یکی پس از دیگری به سراغ او رفتند تا به او دلداری دهند اما رونالدو باز هم نمی‌توانست اشک‌هایش را از مقابل دوربین‌ها بدزدد.

کریستیانو رونالدو در طی یک سال و نیم حضور در کشور عربستان به جز عناوین فردی تاکنون هیچ افتخار مهمی کسب نکرده و ناکامی‌ها باعث شده که این فوق ستاره پرتغالی نسبت به وضعیت کنونی النصر بسیار ناراحت باشد.

فصل او فعلا در فوتبال عربستان به پایان می‌رسد و جهان منتظر درخشش او در پیراهن پرتغال است.

 

نظر شما