شناسهٔ خبر: 66965166 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

از جام جهانی تا لیگ و حذفی عربستان؛

دلیل گریه های رونالدو مشخص شد: یاسین!

عملکرد فوق العاده یاسین بونو در فینال جام حذفی عربستان باعث شد تا همچنان تعداد جام های رونالدو در طی 4 سال اخیر، صفر بماند.

صاحب‌خبر -

دلیل گریه های رونالدو مشخص شد: یاسین!

شب گذشته در فینال جام حذفی عربستان دو تیم النصر و الهلال به مصاف یکدیگر رفتند که در دیداری جذاب و تماشایی، یاران کریستیانو رونالدو در النصر، پس از تساوی کردن بازی، در ضربات پنالتی با نتیجه 5-4 شکست خوردند تا الهلال با به دست اوردن دوگانه داخلی فوتبال عربستان در شرایط بسیار مطلوبی قرار بگیرد.

در این فینال، یاسین بونو سنگربان مراکشی تیم الهلال عملکرد بی عیب و نقصی از خود به جا گذاشت و با مهارهایی که داشت، به صورت انفرادی تمام تیم الهلال را به دوش خود کشید تا بتوانند فاتح این رقابت باشند.

یاسین بونو دو ضربه پنالتی از الکس تلس و علی الحسن گرفت و در زمانی که دو مدافع مرکزی این تیم علی البلیهی و کالیدو کولیبالی اخراج شدند، انتظار می‌رفت دقایق سختی در انتظار او باشد اما یاسین بونو یک تنه در برابر سیل حملات پی در پی مهاجمان النصر ایستادگی کرد.

دروازه‌بان سابق سویا و تیم ملی مراکش که در طی 3 سال اخیر توانسته با توجه به توانمندی فنی خود شهرت بسیار زیادی پیدا کند، در این فینال دراماتیک به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد و او در پایان مسبب اصلی اشک های رونالدو بود تا در شرایطی که هواداران کمتر به خاطر دارند رونالدو از ناراحتی گریه کند، یاسین بونو به تنهایی دو بار او را به ناراحتی رسانده باشد. بونو پیش از این در جریان جام جهانی 2022 قطر در جدال مقابل تیم ملی پرتغال عملکرد خوبی برابر کریستیانو به اجرا گذاشته بود و شکست پرتغالی‌ها در پایان موجب اشک ریختن کریستیانو شد و شب گذشته هم با توجه به ناکامی مطلق او با النصر، بار دیگر چشم‌های رونالدو را گریان دیدیم که وجه مشترک هر دو بازی یک نفر بود: یاسین بونو!

نظر شما