شناسهٔ خبر: 66956937 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اخراج کاسترو و مانو، پیامد ناکامی النصر در فینال جام پادشاهی عربستان

باشگاه النصر پس از شکست برابر الهلال در فینال به دنبال اخراج کاسترو و فسخ قرارداد سادیو مانه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، النصر بهترین فرصت برای کسب جام را از دست داد. این تیم نتوانست از برتری عددی‌اش برابر الهلال استفاده کند و در فینال جام پادشاهی عربستان در ضربات پنالتی شکست خورد تا فصل را بدون کسب جام به پایان برساند.

روزنامه سعودی اسپورت از اخراج کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر، خبر داد و نوشت: مدیریت باشگاه النصر بعد از شکست برابر الهلال به این جمع‌بندی رسید که باید کاسترو را اخراج کند و به این ترتیب او فصل بعد روی نیمکت تیم نخواهد نشست.

این روزنامه عربستانی همچنین اعلام کرد که فسخ قرارداد سادیو مانه خواسته اصلی هواداران النصر است و به این ترتیب این مهاجم سنگالی هم از فهرست بازیکنان خارجی تیم برای فصل بعد خط خواهد خورد و قراردادش فسخ می‌شود.

مانه یک فصل ناامیدکننده را با النصر تجربه کرد. او در  دیدار برابر الهلال فرصت‌های بسیار خوبی را از دست داد و در طول فصل هم نتوانست انتظارات را برآورده کند.

النصر در دیدار برابر الهلال در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد. ستاره این بازی یاسین بونو بود که سه ضربه پنالتی را مهار کرد. کریستیانو رونالدو پس از شکست النصر از شدت ناراحتی زیاد تقریبا دو دقیقه تمام روی نیمکت نشست و گریه کرد.

انتهای پیام

نظر شما