شناسهٔ خبر: 67256493 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دنزل دامفرایس:

لیگ برتر را دوست دارم اما در اینتر می‌مانم

دنزل دامفرایس، هافبک تیم ملی هلند، تایید کرد که در اینتر می‌ماند و به فکر امضای تمدید قرارداد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دنزل دامفریس، هافبک تیم ملی هلند، می‌گوید از حضور در اینتر خوشحال است اما رویای بازی در لیگ برتر انگلیس را دارد.

به گفته هافبک 28 ساله، او آینده خود را در نراتزوری می‌بیند و به این ترتیب شایعاتی که مبنی بر احتمال انتقال او به منچستریونایتد مطرح شده بود را رد کرد.

دامفرایس به اسکای گفت: "فکر می‌کنم آینده من در اینتر است، بله. اینتر یک باشگاه بسیار خوب است و من آن را دوست دارم، در اینتر احساس می‌کنم که انگار در خانه‌ی خودم هستم."

2045152

او با اشاره به احتمال تمدید قرارداد گفت: "ما در حال مذاکره برای یک قرارداد جدید هستیم، اکنون مالک جدیدی وجود دارد، بنابراین خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد اما اینتر خانواده من است، من واقعا این باشگاه را دوست دارم."

دامفرایس با اشاره به علاقه خود برای بازی در لیگ برتر گفت: "این از کسی پنهان نیست که من دوست دارم در لیگ برتر بازی کنم، چون من این لیگ را دوست دارم و سبک بازی من با بازی انگلیسی‌ها سازگار است. اما خدا به من لطف کرده که توانستم برای اینتر بازی کنم، جایی که در سه سال شش جام به دست آوردم. همانطور که گفتم، اینتر خانه من است و خانواده من در میلان خوشحال هستند. هرگز نمی‌توانستم اینتر را تنها برای تحقق یک رویا ترک کنم. نراتزوری در خون من است، اینتر خانواده من است! من نمی‌خواهم باشگاه را ترک کنم."

قرارداد دامفرایس با باشگاه اینتر در تابستان 2025 به پایان می‌رسد. این هافبک فصل گذشته در 37 بازی در تمامی رقابت‌ها به میدان رفت و 4 گل زد و 6 پاس گل ارسال کرد.

نظر شما