شناسهٔ خبر: 66968937 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

مشخصات دوربین شیائومی 15 و Xiaomi 15 Pro لو رفت

صاحب‌خبر -

جزئیات جدیدی از دوربین شیائومی 15 لو رفته که نشان می‌دهند دو گوشی Xiaomi 15 و Xiaomi 15 Pro همه را شگفت‌زده خواهد کرد.

سری گوشی‌های شیائومی 15، پرچمداران آینده این شرکت هستند که طبق اطلاعات لو رفته، نخستین گوشی جهان با چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهند بود. به‌تازگی نیز برخی فعالان شبکه‌های اجتماعی جزئیات جدیدی از دوربین سری Xiaomi 15 منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد، شیائومی برای پرچمداران نسل جدید خود در بخش قدرت تصویربرداری نیز تغییرات مهمی را درنظر گرفته است.

براساس آنچه در اخبار تکنولوژی گفته می‌شود، ظاهرا قرار است که این سری جدید در ماه اکتبر معرفی شوند و این یعنی تا آن زمان احتمالا اطلاعات بیشتری از آنها لو خواهد رفت. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با این مشخصات شگفت‌انگیز لو رفته آشنا شوید.

جزئیات جدید از دوربین سری شیائومی 15 – Xiaomi 15

گزارشات نشان می‌دهند که شیائومی 15 و 15 پرو هر دو دارای دوربین اصلی OmniVision 50 مگاپیکسلی با اندازه سنسور 1/1.3 اینچی و دیافراگم بزرگ‌تر خواهند بود. البته فعلا مشخص نیست که این اندازه دیافراگم تا چه حدی بزرگتر شده است. دوربین شیائومی 15 دوربین شیائومی 15

همچنین پوشش ضد انعکاس چند لایه بر روی لنزها مورد جدیدی است که شیائومی برای پرچمداران در نظر گرفته تا انتقال نور به سنسور افزایش یافته و تابش‌های خیره‌کننده هم کاهش یابد.

علاوه‌بر این موارد، گفته می‌شود که ممکن است حتی شیائومی 15 پرو هم دوربین تله فوتو پریسکوپ داشته باشد. لازم به ذکر است که شیائومی دوربین تله فوتو را تنها برای دستگاه‌های مدل اولترا خود در نظر می‌‌گرفت اما در این سری احتمالا برای رقابت بهتر با سامسونگ و اپل چنین تصمیمی گرفته باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی های شیائومی ۱۵، پرچمداران سامسونگ و اپل را خجالت زده خواهند کرد گوشی های سری شیائومی ۱۵ به پیشرفته‌ترین حسگر اثر انگشت جهان مجهز می‌شوند

برچسب‌ها:

نظر شما