شناسهٔ خبر: 66966510 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

گردهمایی سهامداران "ددام"

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی فارمد پارس با نماد

صاحب‌خبر -

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس، برای سال (دوره) مالی منتهی به 1402/12/29 منتشر شد.


بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10:00 روز شنبه مورخ 1403/03/19 در استان تهران، شهر تهران به آدرس خيابان وليعصر بالاتر از صدا و سيما جمهوري اسلامي ايران-خيابان استقلال-مجتمع فرهنگي ورزشی تلاش برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.


استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1402/12/29، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.


سهامداران محترمي که مايل به حضور در جلسه مي باشند،يک روز کاري قبل از تاريخ مجمع به آدرس شرکت واقع در تهران-کيلومتر 18 جاده مخصوص کرج-خيابان داروپخش-درب شماره 5 کارخانجات داروپخش-دفتر مرکزي شرکت زاگرس فارمد پارس مراجعه و با ارائه برگ سهام و وکالتنامه رسمي(حسب مورد)نسبت به اخذ برگه ورود به جلسه اقدام نمايند. توجه:جهت ورود به جلسه،ارائه کارت ملي براي کليه افراد و ارائه معرفي نامه(مشتمل بر شناسه ملي و شماره ثبت اشخاص حقوقي)جهت نمايندگان اشخاص حقوقي ضروري است..

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ددام فارمد پارس مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران

نظر شما