شناسهٔ خبر: 66962129 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برای دومین سال پیاپی؛

کسب رتبه سوم هیات ورزش‌های کارگری یزد در کشور

محمدمسعود زارع

هیات ورزش کارگری استان یزد که در سال ۱۴۰۱ موفق به کسب رتبه سوم میان هیات‌های ورزش کارگری در سطح کشور شده بود، در سال ۱۴۰۲ نیز این رتبه را تکرار کرد.

صاحب‌خبر -

«محمدرضا فلاحتی» در خصوص جزئیات این خبر در گفت‌وگو با ایسنا گفت: نشست مشترک روسای هیات‌های استانی ورزش کارگری با حضور «جواد رمضی» رئیس فدراسیون ورزش کارگری و «محمد چکشیان» معاونت فرهنگی و اجتماعی در سالن ابوالقاسم فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.  

وی افزود: در این نشست هیات های برتر استانی در سطح کشور نیز معرفی شدند که پس از ارزیابی‌های صورت گرفته، هیات ورزش کارگری استان یزد به ریاست «جمال تقی نژاد» برای دومین سال متوالی در جمع برترین‌های کشور قرار گرفت و رتبه سوم سال ۱۴۰۲ را بدست آورد.  

همچنین «جمال تقی‌نژاد» در این خصوص گفت: خوشبختانه سال ۱۴۰۲ فعالیت‌های خوب و موثری در زمینه توسعه و ترویج ورزش کارگری در سطح استان انجام گرفته است و کسب این رتبه حاصل تلاش، همدلی و همکاری تمام اعضای هیات و روسای شهرستانی می باشد.  
 
رئیس هیات ورزش کارگری استان یزد با تقدیر از همراهی اداره کل ورزش و جوانان، حامیان مالی و معنوی و اصحاب مطبوعات و رسانه استان، گفت: بی‌شک هر افتخاری در سطح کشور حاصل شود باعث سرافرازی یزد و مردم شریف این استان می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های آتی این هیات گفت: برنامه‌ریزی لازم جهت اجرای مسابقات و رویدادهای ورزشی ویژه کارگران و میزبانی از کارگران کشور در چند رشته انجام شده که در طول سال جاری اجرایی می‌شود.  

انتهای پیام 
 

نظر شما