شناسهٔ خبر: 66959423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برای دومین سال متوالی؛

کسب رتبه سوم هیات ورزش کارگری استان یزد

هیات ورزش کارگری استان یزد که در سال ۱۴۰۱ موفق به کسب رتبه سوم میان هیات‌های ورزش کارگری در سطح کشور شده بود، در سال ۱۴۰۲ نیز این رتبه را تکرار کرد.

صاحب‌خبر -

کسب رتبه سوم هیات ورزش کارگری استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، نشست مشترک روسای هیأت‌های استانی ورزش کارگری با حضور محمد چکشیان معاونت فرهنگی و اجتماعی و احمد اسناوندی مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری در سالن ابوالقاسم فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. 
 
در این نشست هیات‌های برتر استانی در سطح کشور نیز معرفی شدند که پس از ارزیابی‌های صورت گرفته، هیات ورزش کارگری استان یزد به ریاست جمال تقی نژاد برای دومین سال متوالی در جمع برترین‌های کشور قرار گرفت و رتبه سوم سال ۱۴۰۲ را بدست آورد. 
جمال تقی نژاد در این رابطه گفت: خوشبختانه سال ۱۴۰۲ فعالیت‌های خوب و موثری در زمینه توسعه و ترویج ورزش کارگری در سطح استان انجام گرفته است و کسب این رتبه حاصل تلاش، همدلی و همکاری تمام اعضای هیات و روسای شهرستانی می‌باشد. 
 
رئیس هیات ورزش کارگری استان یزد با تقدیر از همراهی اداره کل ورزش و جوانان، حامیان مالی و معنوی و اصحاب مطبوعات و رسانه استان، گفت: بی شک هر افتخاری در سطح کشور حاصل شود باعث سرافرازی یزد و مردم شریف این استان می‌شود؛ برنامه ریزی لازم جهت اجرای مسابقات و رویداد‌های ورزشی ویژه کارگران عزیز و میزبانی از کارگران کشور در چند رشته انجام شده که در طول سال جاری اجرایی می‌شود. 
 
در این نشست تمامی روسا و سرپرستان هیأت‌ها پیشنهادات، دغدغه و نگرانی‌های خودشان را اعلام کردند؛ آذربایجان شرقی و اصفهان رتبه اول و دوم هیات‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

نظر شما