شناسهٔ خبر: 67274170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اجازه ندهیم کشور به خسران دهه ۹۰ بازگردد

رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در اردبیل گفت: حمایت از جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وفاداری به راه و آرمان شهید جمهور آیت‌الله رییسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین نوری شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح ستاد مردمی جلیلی در اردبیل اظهار داشت: ما امروز حاضر شدیم تا اجازه ندهیم کشور به خسران دهه 90 بازگشته و یا عقب‌گردی را به گذشته خسارت‌بار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در دهه گذشته زندگی و هستی مردم ما فلج شد و به واسطه سیاست‌های غلطی که دولتمردان پیش گرفتند، این کشور با تهدیدهای مختلف روبه‌رو شده و اجازه پیشرفت و عزت‌آفرینی برای مردم فراهم نشد.

رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در اردبیل گفت: امضای جان‌کری مملکت ما را یک دهه فلج کرد در حالی که بعدها نگاه خوب شهید آیت‌الله رییسی را تجربه کردیم که مملو از تزریق خودباوری و عزت‌آفرینی برای ملت ایران بود.

نوری افزود: امروز حمایت از جلیلی وفاداری به راه و آرمان شهید جمهور آیت‌الله رییسی است و ما بدون اینکه دنبال پست و مقام باشیم باید به سراغ فرد اصلحی برویم که می‌تواند راه این شهید را ادامه داده و برای این کشور عزت و افتخار فراهم کد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای ادامه شهید جمهور به سعید جمهور نیازمندیم تا بتوانیم کشور را بدون وابستگی به نظام غرب و آمریکا با عزت به پیش برده و زمینه ایجاد تحول اساسی را فراهم کنیم.

رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در اردبیل دیدگاه‌‌های جلیلی را در عرصه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یادآور شد و اضافه کرد: این دیدگاه‌ها برگرفته از روحیه سلحشوری، ایثار و گذشت چنین شخصیت‌هایی است که دوران جنگ و بعد از آن را تجربه کرده و همواره سعی داشتند تا شایستگی‌ها و نقاط ضعف این کشور را به درستی درک کرده و در مسیر حل این مشکلات گام‌های اساسی را بردارند.

نوری بیان کرد: ملت ایران قطعا در هشتم تیرماه با امیدواری به آینده به بهترین و شایسته‌ترین گزینه انتخابات رأی داده و حرکتی نو را در جهت تحول این کشور آغاز خواهند کرد.

رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در اردبیل با برشمردن ویژگی‌های سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یادآور شد: تمام ویژگی‌های یک رییس جمهور عقلانی، مجاهد و در عین حال خدمتگزاری صادق در دکتر جلیلی وجود دارد و باید با اعتماد به او بتوانیم راه و مسیر را با قدرت ادامه دهیم.

انتهای پیام/131/.

 

نظر شما