شناسهٔ خبر: 67296722 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مادر شهیدان احمد و محمود بختیاری در پیشوا به فرزندان شهیدش پیوست

پیشوا - ایرنا - حاجیه خانم عذرا هادی جعفری مادر شهیدان احمد و محمود بختیاری از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس پس از سال‌ها مجاهدت، دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حاجیه خانم عذرا هادی جعفری که در دوران هشت سال دفاع مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دو فرزند خود به نامهای احمد و محمود بختیاری را تقدیم راه حق و دفاع از ارزش‌های اسلامی کرده بود، پس از سال‌ها مجاهدت و به دلیل کهولت سن، دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

مادر شهیدان احمد و محمود بختیاری در پیشوا به فرزندان شهیدش پیوست

پیکر این مادر شهید امروز جمعه با حضور باشکوه مردم شهیدپرور شهرستان پیشوا تشییع و در صحن مطهر امامزاده جعفربن موسی الکاظم فرزند بلافصل امام هفتم شیعیان و کنار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، شهید احمد بختیاری ۲۸ تیر ۱۳۴۳ در شهرستان پیشوا به دنیا آمد.

این شهید سرافراز با شروع جنگ تحمیلی به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت و سرانجام در یکم اسفند ۱۳۶۴، در بندرفاوعراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید و پیکر وی را در امامزاده جعفر(ع) پیشوا به خاک سپرده شده است.

شهید محمود بختیاری، دیگر شهید این خانواده در ۲۷ دیماه سال ۱۳۴۵، در شهرستان پیشووا دیده به جهان گشود.

در دوران هشت سال دفاع مقدس، این شهید سرافراز بارها در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافت تا این که در ۲۲ دی ۱۳۶۵ در حالی که فقط ۲۰ سال سن داشت بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسد.

شهرستان پیشوا در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۳۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما