شناسهٔ خبر: 66961857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ترویج فرهنگ و هنر از کارکرد‌های کانون‌های مساجد است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند نقش مهمی در جذب جوانان به مساجد و پرکردن اوقات فراغت داشته و ترویج فرهنگ و هنر از کارکرد‌های کانون‌های مساجد است.

صاحب‌خبر -

ترویج فرهنگ و هنر از کارکرد‌های کانون‌های مساجد است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی، در یک سفر یکروزه به شهرستان میاندوآب، از سه کانون فرهنگی هنری در این شهرستان بازدید کرد.

در این سفر، رضایی از کانون‌های فرهنگی هنری غدیریون، مهدیه نور مسجد امام رضا (ع) و بنت الحسین (ع) مسجد صاحب الزمان بازدید و با اعضای این کانون‌ها دیدار و گفتگو کرد.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی،  گفت: بررسی فعالیت‌های این کانون‌ها، ارائه رهنمود‌های لازم برای ارتقای سطح فعالیت‌ها و همچنین ترویج فرهنگ و هنر در مساجد از اهداف اصلی این بازدید‌ها است.

رضایی در این دیدار‌ها بر نقش مهم مساجد در ترویج فرهنگ و هنر اسلامی تأکید کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند نقش مهمی در جذب جوانان به مساجد و پرکردن اوقات فراغت داشته و ترویج فرهنگ و هنر از کارکرد‌های کانون‌های مساجد است.

وی همچنین از زحمات و تلاش‌های مدیران و اعضای این کانون‌ها قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همکاری همه، شاهد فعالیت‌های هرچه پربارتر این کانون‌ها در آینده باشیم.

رضایی ادامه داد: همچنین به مناسبت فرا رسیدن فصل تابستان، نشست توجیهی ویژه برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی با حضور مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان میاندوآب. باروق برگزار شد.

نظر شما