شناسهٔ خبر: 66959552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ویژه برنامه‌های گرامیداشت ارتحال امام(ره) در هرمزگان اعلام شد

 بندرعباس - ایرنا - مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: ۲۰۰ ویژه برنامه محوری و شاخص در حوزه فرهنگی، تربیتی و بصیرتی همزمان با سالروز گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در بیش از ۱۰۰ نقطه استان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد روز شنبه در تشریح برنامه‌های بزرگداشت ۱۴ خرداد سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در جمع خبرنگاران افزود: این برنامه‌ها توسط دستگاه های اجرایی عضو ستاد ارتحال امام(ره) در بندرعباس مرکز استان، شهرها، روستاها و جزایر هرمزگان با پشتیبانی شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم ارتحال جانسوز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به عنوان شاخص‌ترین برنامه در روز دوشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۹ صبح در گلزار ملکوتی شهدای بندرعباس همراه با برگزاری عزاداری سنتی و با سخنرانی حجت لاسلام و المسلمین سعیدی نماینده ولی‌فقیه در نیروی های مسلح کشور و همچنین در سایر گلزار ملکوتی سایر شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار کرد: برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد در بقاع متبرکه و مساجد استان نیز برپا شده و سخنرانان به جایگاه نهضت امام خمینی(ره) و شخصیت برجسته ایشان در رهبری انقلاب اسلامی ایران به سوی پیشرفت می‌پردازند.

ایمانی فرد اضافه کرد: نصب پرچم بر در مغازه‌ها توسط اصناف، نصب بنر در ادارات، فضاسازی شهری در سطح شهر، درج بیانات حضرت امام(ره) بر سر برگ امتحانات دانش آموزان و نامه‌های اداری و استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای تبلیغ شخصیت امام راحل از دیگر برنامه‌های ایام رحلت امام(ره) در هرمزگان است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین به اعزام ۲ هزار نفر از مردم این استان به مرقد مطهر امام راحل اشاره کرد و گفت: این مراسم توسط سپاه امام سجاد(ع) استان انجام می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: همچنین مراسم قیام خونین ۱۵ خرداد نیز در شب ۱۴ خرداد بعد از نماز مغرب و عشا در بارگاه ملکوتی امامزاده سید مظفر(ع) با مداحی و سخنرانی برگزار خواهد شد.

نظر شما