شناسهٔ خبر: 67398637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار ایلام:

۱۱۴هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های راه منتهی به مهران هزینه شده است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: در دوران ۳۳ ماهه خدمت دولت سیزدهم،۱۱۴ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل و ساخت راه‌های مواصلاتی منتهی به مهران و زیرساخت‌های مرتبط با اربعین در این استان هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، "حسن بهرام‌نیا" روز پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی دولت در استان ایلام با قدردانی از رسانه‌ها و صدا و سیمای استان در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات و خدمات شهید جمهور در استان، اظهار کرد: کارها و اقدامات بزرگی در استان در راستای خدمت به مردم توسط شهید جمهور و دولت سیزدهم انجام شده گکه لازم است این خدمات در راستای امیدآفرینی در سطح جامعه اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه در دوران ۳۳ ماهه خدمت دولت سیزدهم،۱۱۴ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل و ساخت راه‌های مواصلاتی منتهی به مهران و زیرساخت‌های مرتبط با حوزه اربعین در استان هزینه شده است، گفت: از این میزان حدود ۹۰ هزار میلیارد ریال هزینه راه‌های مواصلاتی منتهی به شهر مهران شده است.

استاندار ایلام یاداور شد: روز دوشنبه همین هفته، سه پروژه ان.جی.‌ال ۳۱۰۰ دهلران، نیروگاه صبا دهلران و میدان نفتی دانان به‌صورت وبیناری با حضور سرپرست ریاست‌جمهوری با اعتبار یک هزار و ۳۰ میلیارد ریال در استان ایلام به بهره‌برداری رسید

بهرام‌نیا افزود: هم‌چنین ۲۴ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های لازم در طول مسیرهای منتهی به مهران، شهر مهران و پایانه مرزی مهران شامل(ساخت مجتمع‌های رفاهی و بهداشتی، ایجاد سایه‌بان، نصب آب‌سردکن، نصب جت‌فن و آب‌پاش، دستگاه یخ‌ساز و ...) شده است.

نتیجه و حاصل تلاش‌های رسانه‌های استان در روز جمعه هشتم تیرماه با حضور حداکثری مردم استان در پای صندوق‌های رأی به نمایش درخواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی برای تاثیرگذاری بر مشارکت مردم در صحنه انتخابات پای کار آمده است، تصریح کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حضور در انتخابات برای همه الزام و یک وظیفه قانونی و شرعی است و این وظیفه برای اصحاب رسانه در راستای افزایش میزان مشارکت مضاعف است.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان فراهم است، یادآور شد: برگزاری انتخاباتی با شکوه بر مبنای قانون مداری، رعایت قانون، سلامت و امنیت با مشارکت حداکثری مردم سرلوحه کار همه مجریان انتخابات در استان است.

بهرام‌نیا با اشاره به ضرورت هوشیاری اصحاب رسانه به عنوان سنگربان و افرادی که در خط مقدم اطلاع‌رسانی قرار دارند، خاطرنشان کرد: استان ایلام در انتخابات ۱۱ اسفندماه با ۵۳.۳ درصد مشارکت رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داد و در هشتم تیرماه نیز شاهد حضور باشکوه اقشار مختلف مردم استان در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها با تولید محتوای فاخر، فتنه دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات را خنثی کنند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح ۶۳۳ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف شهری و روستایی استان ایلام همزمان با سراسر کشور در هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

نظر شما