شناسهٔ خبر: 66956804 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

به‌روزرسانی می‌شود|

روز سوم ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری/حقانیان و پزشکیان ثبت‌نام کردند

سومین روز ثبت‌نام نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام چهره‌هایی چون وحید حقانیان، مسعود پزشکیان و زهره الهیان همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صبح _جمعه دوازدهم خرداد_ سومین روز ثبت نام نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد.

سومین روز ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران بر خلاف روز دوم که با حضور علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همان لحظات ابتدایی آغاز ثبت با هیجان آغاز شده بود با آرامش کامل آغاز شده و با گذشت دقایقی از آغاز رسمی شروع ثبت نام هنوز داوطلبی برای ثبت نام وارد ستاد انتخابات کشور نشده است. اما زمان زیادی در روز سوم برای داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد تا با رساندن خود به میدان فاطمی فرآیند ثبت نام خود را آغاز کنند.

رسولی‌نژاد نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شد

سیداحمد رسولی‌نژاد در نخستین روز از ثبت‌نام‌ها برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و با گذراندن مراحل نخست برای کاندیداتوری ثبت‌نام کرد.

رسولی در جمع خبرنگاران گفت: اینجانب اگر چه عضو کوچکی از جبهه‌ی بزرگ انقلاب هستم لیکن روش و منش بنده در تمامی مسئولیت‌ها از جمله چهار دوره نمایندگی مجلس به ویژه در آخرین دوره (یعنی دوره یازدهم)، استقلال در تصمیم و عمل بوده است.

وی گفت: در دولت اینجانب با به کارگیری افراد نخبه توانمند کاردان متخصص متعهد، مجرب، ساده زیست و پاکدست) به معنای واقعی کلمه خارج از جریان‌ها و جناح‌های سیاسی الویت اول در برنامه‌ها و خط مشی‌های اجرایی در چارچوب صلاحیت و اختیارات قوه مجریه مبتنی بر اسناد بالادستی از جمله قانون اساسی و سیاست‌های کلی نظام اقتصاد اشتغال مسکن و رفع مشکلات معیشتی خواهد بود که به تفصیل تقدیم ستاد انتخابات وزارت کشور گردید

مشروح اظهارات رسولی نژاد در ستاد انتخابات وزارت کشور را اینجا بخوانید.

«مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست جمهوری

«مسعود پزشکیان» نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

پزشکیان در جمع خبرنگاران گفت: چند عبارت از سیاست‌های مقام معظم رهبری را در اینجا بیان می‌کنم که مجریان و قانون‌گذاران کشور در این راستا حرکت کنند؛ ایران باید دارای جایگاه اول اقتصادی، علمی، فناوری، رفاه، امنیت غذایی، تأمین اجتماعی، فرصت‌های برابر، سلامتی، توزیع مناسب درآمد، نهاد مستحکم خانواده به دور از فقر، تبعیض و محیط زیست مطلوب را با تکیه بر با هویت اسلامی و انقلابی کسب کند.

مشروح اظهارات پزشکیان در ستاد انتخابات وزارت کشور را اینجا بخوانید.

«وحید حقانیان» در انتخابات ریاست جمهوری

«وحید حقانیان» با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

حقانیان در جمع خبرنگاران گفت: با تصمیم شخصی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شده‌ام.

وی افزود: امروز بنا دارم در معرض و منظر شما ملت فهمیم و صبور قرار گیرم و از بطن هفتم و آخرین لایه مغز نظام به پوسته مهم اول و ظاهری گذر کنم. شرایط ایران و جهان را در این مقطع خاص تاریخی مهم می‌دانم و به همین دلیل با تصمیم شخصی، خود را برای نامزدی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران معرفی می‌کنم.

مشروح اظهارات حقانیان در ستاد انتخابات وزارت کشور را اینجا بخوانید.

نظر شما