شناسهٔ خبر: 66956667 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: کمیته ملی المپیک | لینک خبر

مراسم اختتامیه نهمین دوره و افتتاحیه دهمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی برگزار شد | کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

صاحب‌خبر -

روز گذشته و با حضور رئیس و نایب رئیس کمیته ملی المپیک، اساتید و شرکت کنندگان دوره و جمعی از مدیران کمیته و آکادمی ملی المپیک، مراسم اختتامیه نهمین دوره و افتتاحیه دهمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، در ابتدای این مراسم مدیر واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک به ارائه گزارشی در خصوص برگزاری دوره های مدیریت پیشرفته ورزشی پرداخت و در ادامه فرصت در اختیار شرکت کنندگان پیشین و جدید این دوره قرار گرفت تا در رابطه با بازخورد و تأثیرات این دوره ها در سازمان های ورزشی مربوطه به ارائه توضیحاتی بپردازند.
در ادامه، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تسلیت مجدد به مناسبت شهادت رئیس جمهور و جمعی از یاران ایشان ابراز داشت: باید دایره دوره های آموزشی که زیر نظر واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک برگزار می شود را گسترش دهیم و فرصت بیشتری را به مدیران ورزشی استان های مختلف کشور اختصاص دهیم.
وی در ادامه ضمن بیان اینکه ایران قوی، ورزش قوی می خواهد اظهار داشت: پتانسیل و ظرفیت ورزش کشور خیلی بالاست و باید از این نیروهای متخصص در جهت پیشبرد ورزش همگانی و قهرمانی نهایت استفاده را داشته باشیم.
رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به اینکه انتظار می رود از ظرفیت واحد المپیک سولیداریتی و همچنین آکادمی ملی المپیک برای پیشرفت فدراسیون های ورزشی بیش از پیش بهره لازم را ببریم، خطاب به شرکت کنندگان دوره گفت: بی شک شما عزیزان از پتانسیل بالایی در زمینه اجرا برخوردار هستید که امیدوارم ورزش کشور از این ظرفیت بالقوه بهره مند شود.
گفتنی است خانم دکتر مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک و همچنین دکتر نصرالله سجادی، دکتر مهرزاد حمیدی، دکتر جواد آزمون، خانم دکتر ناهید کریمی، دکتر علیرضا الهی و دکتر حسین اکبری یزدی (از اساتید دوره) از دیگر سخنرانان این مراسم افتتاحیه بودند.
اهمیت، ویژگی، اثر بخشی و تأثیر دوره های المپیک سولیداریتی در سازمان های ورزشی از مهمترین موضوعاتی بود که اساتید دوره در خلال صحبت های خود به آن اشاره کردند.
دهمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی از روز گذشته آغاز و طی چهار نشست چهار روزه تا 29 شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
سازماندهی یک سازمان ورزشی المپیکی، مدیریت راهبردی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی، مدیریت بازاریابی و سازماندهی رویدادهای ورزشی بزرگ از مهمترین سرفصل های آموزشی این دوره می باشد.

نظر شما