شناسهٔ خبر: 67288079 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

باقری: دوست دارم برگردم به تیم محبوبم استقلال/ باید تیم گردن کلفتی بسته شود

فرشید باقری از علاقه خود برای بازگشت به استقلال خبر داد.

صاحب‌خبر -

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان پس از دیدار فینال جام حذفی از علاقه خود به بازگشت به استقلال پرده برداشت و اعلام کرد که اگر شرایط این تیم مناسب باشد و برای قهرمانی بسته شود دوست دارد در این تیم حضور پیدا کند.

هافبک استقلال درباره شرایط مس رفسنجان در فینال گفت: هرچه در توان داشتیم گذاشتیم، ۴ روز قبل در اراک یک بازی سنگین را ۱۲۰ دقیقه انجام دادیم و با اتوبوس رفت و آمد داشتیم، فاصله دو بازی کم بود و از نظر نفرات هم تعداد محدودی داشتیم، از لحاظ مهره بیشتر از این در توانمان نبود و تا همین جا که آمدیم کار بزرگی کردیم و از کادرفنی مخصوصا محرم نویدکیا تشکر می‌کنم، حاشیه زیاد داشتیم و اذیت شدیم اما کار بزرگی انجام دادیم، استقلال و تراکتور را حذف کردیم، آلومینیوم را مقابل هوادارانش حذف کردیم، هرچه در توان داشتیم گذاشتیم.

او درباره حواشی که پیرامون مس رفسنجان ایجاد و تاثیر روی بازیکنان گفت: دروغ نگویم تاثیری روی ما نداشت، شاید بیرون خیلی حاشیه بود اما داخل مجموعه توانمان روی کار خودمان بود.

باقری با قدردانی از هواداران مس گفت: همین تعداد که آمدند دست‌بوس آنها هستیم، هزار کیلومتر از رفسنجان آمدند و ممنون آنها هستیم.

او درباره شرایط خود گفت: من یک فصل دیگر با مس قرارداد و باید ببینم چه پیش می‌آید، باید با مدیر برنامه‌هایم صحبت کنم، هر زمان که تماس گرفت گفتم باید فینال تمام شود.

باقری در ادامه از علاقه خود به استقلال پرده برداشت و گفت: من دوست دارم برگردم به تیم محبوبم استقلال، ۵ سال در آن تیم بودم و دوست دارم تیم گردن کلفتی بسته شود و بروم برای قهرمانی با آنها، تحت هر شرایطی دوست ندارم برگردم، دوست دارم در شرایطی خیلی خوب به این تیم بروم، هواداران استقلال لیاقت این را دارند تا یک تیم خیلی خوب داشته باشند.

بیشتر بخوانید: چراغ سبز دوباره ستاره عراقی به نکونام/ دوست دارم به استقلال برگردم

نظر شما