شناسهٔ خبر: 67288149 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فصل آینده لیگ برتر چه زمانی آغاز می‌شود؟

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برنامه فصل آینده لیگ ایران توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ امیرحسین روشنک پس از برگزاری دیدار فینال جام حذفی اظهار داشت: با توجه به اینکه جام ملت‌ها، مرحله مقدماتی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا را در میانه راه داشتیم، فصل سخت و دشواری را سپری کردیم. با هر سختی بود تمامش کردیم. امیدوارم فصل خوبی را با یک برنامه‌ریزی بهتر در پیش داشته باشیم؛ همراه با موفقیت تیم ملی در مقدماتی جام جهانی و نمایندگان ما در لیگ نخبگان.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه فصل آینده چه زمانی آغاز می‌شود، گفت: طبیعتاً‌ ما برای شروع فصل آینده یک برنامه‌ریزی انجام دادیم، اما همانطور که وزیر وزیر و ریاست فدراسیون گفتند، مقرر شده ابتدا ورزشگاه‌ها به شرایط برگزاری برسند و پس از آن فصل بعد را شروع کنیم. اگر قرار است VAR به شروع فصل بعد برسد، طبیعتاً آنهم یکی از الزامات ما خواهد بود.

روشنک ادامه داد: برنامه‌ریزی ما برای شروع فصل بعد 24 و 25 مرداد ماه است، اما به این شرط که شرایطی که گفتم محقق شود و بتوانیم ورزشگاه‌ها را برسانیم. در غیر اینصورت ممکن است لیگ با تأخیر شروع شود. امیدوارم این اتفاق نیفتد، چون با این برنامه‌ای که در نظر داریم می‌توانیم لیگ را با فشار کمتری نسبت به فصل گذشته برگزار کنیم و در روزهای پایانی هفته به انجام برسد. طبیعتاً اگر لیگ دیرتر شروع شود،‌ لیگ یک مقدار فشرده‌تر خواهد شد و ما از برنامه‌ریزی‌مان دور خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما