شناسهٔ خبر: 66954316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حفر چاهک‌ها برای تامین آب جنوب کرمان مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد

امام جمعه بندرعباس گفت: قرار است در بالا دست شهرستان رودان چاهک‌هایی حفر شود که آب جنوب استان کرمان از آنها تامین شود که این کار می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در جمع نمازگزاران با بیان اینکه سکان اداره کشور باید به دولت انقلابی سپرده شود که در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند افزود: دولت انقلابی باید گفتمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را ادامه دهد و هر داوطلبی از این گفتمان فاصله دارد به او رای ندهید.

 

وی با بیان اینکه دولت انقلابی باید عزت را برای ملت به ارمغان بیاورد و در مقابل نظام سلطه ایستادگی کند گفت: شهید آیت الله رئیسی با تلاش‌های خود سطح توقعات مردم را از یک رئیس جمهور بالا برد، اکنون یک رئیس جمهوری باید انتخاب شود که جهادی و با نیت خالص برای مردم کار کند. حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: در انتخابات هشتم تیرماه همه با حضور گسترده خود باید دشمنان را ناامید کنیم و هم با انتخاب درست ریل گذاری کشور و انقلاب اسلامی در سال‌های آینده تضمین شود. وی با اشاره به ۱۴خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت: انس با قرآن و تهذیب نفس از مهمترین ویژگی‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی است که در فرمایشات حضرت آیت الله خامنه‌ای بیان شده است. امام جمعه بندرعباس افزود: امام خمینی (ره) حکیم، ساده زیست، دور اندیش و آینده نگر بودند و در سختترین شرایط شجاعت داشتند، و استکبار ستیزی برای ایشان بسیار مهم بود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه قرار است در بالا دست شهرستان رودان چاهک‌هایی حفر شود که آب جنوب استان کرمان از آنها تامین شود اظهارداشت: حفر این چاهک‌ها به ضرر سد استقلال میناب و سفره‌های آبی زیرزمینی است. حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: سد استقلال میناب بزرگترین تامین کننده آب شرب مردم بندرعباس، میناب و جزیره هرمز است که این کار می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند.

 

وی با بیان اینکه مشکل مردم جنوب کرمان مهم است و برادران ما هستند عنوان کرد: روا نیست یک مشکل حل شود ولی در جای دیگر مشکل ایجاد شود. امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: با حفر این چاهک‌ها دیگر آب رودخانه‌های مسیر به سد استقلال میناب نمیرسد. وی در ادامه تصریح کرد: به زودی قرار است جلسه‌ای در تهران گرفته و در اینباره تصمیم گیری شود، من از مسئولان استانی، استاندار هرمزگان و شرکت آب منطقه‌ای می‌خواهم نگذارند این اتفاق بیفتد و این موضوع را با جدیت و حساسیت دنبال کنند. امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آسان نمودن و فراهم کردن شرایط ازدواج، تقویت اخلاق و اعتقادات دینی، آموزش مهارت‌های ارتباطی به فرزندان از مهمترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

برچسب‌ها:

نظر شما