شناسهٔ خبر: 66950991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مجلس شورای اسلامی رکن مردم سالاری دینی است

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان: جایگاه نمایندگان در راس امور است و مجلس شورای اسلامی رکن مردم سالاری دینی است.

صاحب‌خبر -

مجلس شورای اسلامی رکن مردم سالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در خطبه های نماز در مصلی بقیه الاعظم کاشان در جمع نماز گزاران پایبندی به اصول و ارزش‌ها، مشورت در امور و بهره مندی از توانمندی نخبگان را از ویژگی‌های یک نماینده برشمرد و گفت: انتظار مردم از نماینده منتخب این است كه خواسته آن‌ها را بیان و مطالباتشان را طلب كند.
خطیب جمعه کاشان همچنین در آستانه رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی افزود: اجرای برنامه‌های رحلت نشان از استقامت مردم ایران در پایبندی به عهد و میثاق دارد و انتخاب هدایتگر بعدی انقلاب و سپردن این مسوولیت به مقام معظم رهبری بیانگر این نکته است که امام خمینی (ره) به خوبی از شخصیت جهادی و بارز ایشان مطلع بوده و انتخاب آیت الله خامنه‌ای بهترین گزینه برای تداوم کار انقلاب اسلامی ایران است .
امام جمعه کاشان با اشاره به نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی گفت: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانشجویان امریکایی نشان از سرافرازی کشور دارد و خدا را شاکریم که انقلاب ما به جهان صادر شده است .
وی بیان کرد: ایشان فرمودند که شما اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید، شما اکنون بخشی از جبهه‌ی مقاومت را تشکیل داده‌اید.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه مبدا انقلاب 15 خرداد است ، ۱۵ خرداد را نقطه عطف تاریخ دانست و تاکید کرد: قیام ۱۵ خرداد، از نظر معرفتی و تاریخی متصل به قیام عاشورا بود.

نظر شما