شناسهٔ خبر: 66906811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کمک به بازسازی عتبات عالیات بهترین سرمایه گذاری معنوی

کمک به بازسازی عتبات عالیات بهترین سرمایه گذاری معنوی است.

صاحب‌خبر -

کمک به بازسازی عتبات عالیات بهترین سرمایه گذاری معنوی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان در نشست با مسئولان ستاد عتبات عالیات گفت: کمک به بازسازی عتبات عالیات بهترین سرمایه گذاری معنوی است و اعتقاد به این امر مقدس در دل و جان شیعیان به ویژه ایرانیان ریشه دارد.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: افرادی که در هیئت امناء عتبات و عالیات و ساخت این مکان‌های مقدس فعالیت می‌کنند به درگاه الهی تقرب می‌جویند و اسباب تقرب دیگران را به درگاه الهی فراهم می‌کنند، که منزلت و جایگاه خیلی ارزشمندی است.


مدیر فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات نیز در این نشست با اشاره به استقبال مردم از پویش کاشی حرم که با هدف مشارکت در توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) گفت: تنها مرجع رسمی جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ساخت و ساز در اعتاب مقدسه، این ستاد است.


غلامعلی عبدالرحیمی افزود: براساس طرح پویش حرم، تمامی دوستداران اهل بیت علیهم السلام می‌توانند با نذر ۲۰۰ هزارتومان برای طرح توسعه حرم امام حسین، مزین بنام صحن و شبستان حضرت زینب و امام محمد باقرو حک نام خود یا عزیزان درگذشته‌شان، نام آنان را در حرم مطهر جاودانه کنند.

وی گفت: از زمان آغاز پویش کاشی حرم تا کنون بیش از ۱۵۰۰ نفر از هموطنان با مراجعه به ستاد توسعه و بازسازی عتبات و اهدا ۲۰۰ هزارتومان، نام خود یا عزیزانشان را بر پشت کاشی ثبت کرده اند.


عبد الرحیمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات را تنها مرجع رسمی جمع آوری کمک‌های مردمی برای انجام اقدامات عمرانی در این مکان‌های مقدس اعلام کرد و گفت: از تمامی خیران و دوستداران اهل بیت علیهم السلام دعوت می‌کنیم برای مشارکت در فیض توسعه حرم‌های مطهر و جلوگیری از سودجویی افراد مغرض به تارنمای ستاد توسعه و بازسازی عتبات مراجعه کنند.

نظر شما