شناسهٔ خبر: 66948992 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

آمریکا و انگلیس در‌های جهنم را به روی خود گشودند

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با اشاره به حملات آمریکا و انگلیس به یمن از پاسخ دردناکی خبر داد که در انتظار متجاوزان است.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به حملات ددمنشانه آمریکا و انگلیس به یمن گفت: آمریکا و انگلیس به دنبال سوق دادن برخی از کشور‌ها برای حمله به یمن هستند و ما تاکید می‌کنیم که به هر حمله‌ای پاسخ خواهیم داد.

به گزارش مهر، وی افزود: نبرد امروز با آمریکا و انگلیس نبرد کرامت و شرافت است و یمن توان زیادی برای مقابله دارد و متجاوزان باید تحمل واکنش را داشته باشند. یمن تسلیم نخواهد شد و آمریکا و انگلیس در‌های جهنم را به روی خودشان گشودند. ما به کشور‌های همسایه توصیه می‌کنیم که مجددا خودشان را درگیر نکنند. یمن خواهان صلح با همسایگان است، اما از سوی دیگر در واکنش به هر حمله و تجاوزی درنگ نخواهد کرد.

القحوم تاکید کرد: ما بار‌ها گفته و تاکید می‌کنیم که عملیات یمن در دریا تا زمان رفع محاصره و توقف حملات به غزه ادامه خواهد داشت و متوقف نخواهد شد.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بامداد جمعه گفت: اگر آمریکا به دنبال آن نیست که دامنه جنگ گسترش یابد، پس باید حمایت از تجاوز به غزه و محاصره آن را پایان دهد، در غیر اینصورت حملات یمنی‌ها ادامه یافته و دامنه آن نیز گسترش خواهد یافت.

وی افزود: بی‌تردید یمن به تجاوز آمریکا و انگلیس به کشورمان پاسخ خواهد داد و ائتلاف آمریکایی و انگلیسی نخواهند توانست مانع از دفع این پاسخ‌ها شوند. پاسخ یمن به تجاوز آمریکا و انلگیس بسیار دردناک خواهد بود.

القحوم بیان کرد: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها باید فهمیده باشند که میزان قدرت یمن چقدر خواهد بود و موشک‌های بالستیک ما اهداف مورد نظر در دریا و در اراضی اشغالی فلسطین را هدف خواهند داد. آن‌ها باید تحمل تبعات را داشته باشند و یمن واکنش نشان خواهد داد با قدرت هم واکنش نشان خواهد داد و به واکنش زلزله وار و کوبنده و بدون درنگ ادامه خواهد داد. آن‌ها باید متحمل ضربات و نتایج وخیم شوند و مسئولیت توسعه درگیری در سطح منطقه و یمن را متحمل شوند.

این درحالی است که حمله ساعاتی قبل ائتلاف آمریکایی و انگلیسی به غرب یمن ۲ شهید و ۱۰ زخمی برجای گذاشت.

خبرنگار المسیره در الحدیده با اشاره به چهار حمله آمریکا و انگلیس به منطقه الحوک اعلام کرد که بر اثر حمله ساعاتی پیش به ساختمان رادیو در منطقه الحوک در استان الحدیده در غرب یمن دو نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر زخمی شده اند.

جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی همچنین ساختمانی را در بندر الصلیف یمن هدف قرار دادند. شبکه ارتباطاتی در منطقه الاعبوس در منطقه حیفان نیز هدف قرار گرفته است. همچنین جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی ۶ حمله به صنعا پایتخت یمن انجام دادند. حومه فرودگاه صنعا و نیز منطقه سنحان در استان صنعا یمن بمباران شده است. خبرنگار المسیره در صنعا از بمباران منطقه النهدین در صنعا خبر داد.

مرکز حقوق بشری عین ضمن محکوم کردن این حملات ددمنشانه، آنرا در راستای حمایت آمریکا و انگلیس از رژیم صهیونیستی دانست. این مرکز در بیانیه خود از آزادگان دنیا خواست که حمله آمریکا و انگلیس به صنعا و دیگر مناطق یمن را محکوم کنند.

همچنین این مرکز خواستار همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و تلاش برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه شد.

برچسب‌ها:

نظر شما