شناسهٔ خبر: 67693719 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سید حسن نصرالله: طوفان الاقصی یکی از بزرگترین و طولانی‌ترین نبردهای پیش روی رژیم صهیونیستی است

دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت عاشورای حسینی به سخنرانی پرداخت.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت عاشورای حسینی، گفت: از آنچه در سلطان‌نشین عمان درپی تیراندازی در مراسم عزاداری حسینی در مسقط رخ داد، ابراز تاسف می‌کنیم و آن را تسلیت می‌گوییم.

‌دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه از برکات طوفان الاقصی و همبستگی جبهه‌های پشتیبانی، این است که تاثیرات بسیار مثبتی به‌جا گذاشته است، اظهار کرد: این موضوع به کاهش اختلافات و درگیری مذهبی که سازمان‌های اطلاعات  غربی از دهه گذشته برای آن نقشه کشیده‌اند، کمک کرده است.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: طوفان الاقصی یکی از طولانی‌ترین و بزرگ‌ترین نبرد‌های پیش روی رژیم صهیونیستی در منطقه است و اهمیت آن در نبرد مردم و جنبش‌های مقاومت است.

وی افزود: ما در حال نبردی هستیم که افق آن حتی در بُعد غیبی روشن است.

دبیر کل حزب الله لبنان ادامه داد: دانشمندان دشمن صهیونیستی تخمین می‌زنند که ۷۰ یا ۸۰ سال پس از تأسیس، نابودی این موجودیت اتفاق می‌افتد و داده‌های طبیعی، تاریخی و اجتماعی آن‌ها حاکی از آن است که موجودیت این رژیم به مرحله حساسی رسیده است.

وی گفت: ان‌شاءالله نابودی اسرائیل به دست نسل‌های حاضر در غزه و جبهه‌های پشتیبانی، خواهد بود و اگر مرز‌ها به روی آن‌ها باز می‌شد، می‌بینیم آن‌ها وظیفه حمایت از غزه را انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: بار دیگر با امام حسین (ع)، امام عصر (عج) و نایب بر حق آن امام خامنه‌ای بیعت خود را تکرار می‌کنیم.

سیدحسن نصرالله با بیان اینکه ما در مسیر پیروزی گام برمی‌داریم و از مرگ نمی‌هراسیم، اظهار کرد: برای کسانی که می‌خواهند ما را از مرگ از سوی آمریکا، اسرائیل، غرب و برخی در داخل بترسانند، ما مردمی هستیم که نه از جنگ می‌ترسیم و نه از آن واهمه داریم، زیرا بیشترین چیزی که جنگ می‌تواند به ارمغان بیاورد این است. مرگ یعنی شهادت.

انتهای پیام/

نظر شما