شناسهٔ خبر: 66944408 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انصارالله: اگر تمام جهان به صنعا حمله کنند، هرگز غزه را رها نمی‌کنیم

تهران-ایرنا-یک مقام ارشد انصارالله یمن بامداد جمعه و در واکنش به حمله دوباره ائتلاف آمریکایی و انگلیسی به صنعا و الحدیده در غرب یمن گفت: حتی اگر تمام جهان به صنعا حمله کنند، هرگز غزه را رها نمی‌کنیم

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، «نصر الدین عامر» معاون رئیس اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله در این باره تأکید کرد: ما حتما پیروز خواهیم شد و غزه و فلسطین پیروز خواهند شد و این وعده الهی است.

ساعاتی پیش نیز «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: اگر آمریکا به دنبال آن نیست که دامنه جنگ گسترش یابد، پس باید حمایت از تجاوز به غزه و محاصره آن را پایان دهد، در غیر اینصورت حملات یمنی‌ها ادامه یافته و دامنه آن نیز گسترش خواهد یافت.

وی تأکید کرد که پاسخ یمن به تجاوز آمریکا و انلگیس بسیار دردناک خواهد بود.

القحوم ادامه داد: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها باید فهمیده باشند که میزان قدرت یمن چقدر خواهد بود و موشک‌های بالستیک ما اهداف مورد نظر در دریا و در اراضی اشغالی فلسطین را هدف خواهند داد.

این اظهارات ساعتی پس از حملات ائتلاف آمریکا و انگلیس به صنعا و استان الحدیده در غرب یمن صورت می‌گیرد.

در این حملات تاکنون ۲ تن کشته و ۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در این حمله ساختمان رادیو در شهرستان «الحوک» در جنوب شهر ساحلی در غرب یمن هدف قرار گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، در ماه های اخیر مناطق مختلف یمن بارها آماج حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس قرار گرفته‌اند. این حملات با هدف تحت‌فشار قراردادن یمن به‌منظور توقف محاصره دریایی اعمال شده بر رژیم صهیونیستی انجام می‌گیرد.

ارتش یمن طی ماه های گذشته و به دنبال آغاز عملیات طوفان الاقصی در غزه، در حمایت از مقاومت ملت فلسطین چند کشتی متعلق به رژیم اشغالگر قدس یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نظر شما