شناسهٔ خبر: 66946550 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

توئیت اسنپی لاریجانی واکنش‌برانگیز شد + عکس

علی لاریجانی شب گذشته از احتمال حضورش برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و با حضور در وزارت کشور در اولین دقایق دومین روز ثبت نام کاندیداها این تصمیم را عملیاتی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی لاریجانی شب گذشته با انتشار توئیتی یک جمله‌ای خبرساز شد، او مقصدی از وزارت کشور تا میدان پاستور را در توییت کرده و نوشت «بدون شما به مقصد نمی‌رسیم» این توئیت حکایت از تصمیم لاریجانی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری داشت

اگرچه حضور علی لاریجانی در انتخابات زودهنگام پیش رو، ازجمله پرتکرارترین گمانه‌ها بود، اما خبر خیز او برای پاستور و آمادگی برای پوشیدن ردای ریاست قوه مجریه واکنش‌های متعدد و متنوعی به دنبال داشتت.

در اولین واکنش به احتمال حضور علی لاریجانی در انتخابات، امیرحسین ثابتی نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این توئیت نوشت: «هیچ راننده‌ای سفر شما را قبول نکرد»

توئیت اسنپی لاریجانی واکنش‌برانگیز شد + عکس

این پاسخ ثابتی با واکنش آذری جهرمی روبرو شد و او در توئیتی کنایه آمیز نوشت؛ «کاسب افزایش هزینه سفر نباشید»

مهدی سموعی مدیر کل روابط عمومی وزارت فرهنگ. و ارشاد اسلامی هم نوشت: «خدا رحمت کند شهید رئیسی را که وقتی پای مردم وسط بود خوود پشت فرمان می‌نشست.«

دومین واکنش‌ها به رقیبان سابق و دوستان امروز مربوط است. چهره‌های اصلاح‌طلب و اعتدالیون، واکنش مثبت به این کاندیداتوری داشته‌اند؛ موضوعی که در گام اول، ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون به نفع لاریجانی را محتمل می‌کند.

شاهدش توئیت معنادار محمدجواد آذری جهرمی است که به اعلام حضور نمادین لاریجانی، نمادین حمایت کرد و در توییتی نوشت: «بدون شما به مقصد نمی‌رسیم.»

توئیت اسنپی لاریجانی واکنش‌برانگیز شد + عکس

سومین دسته از واکنش‌ها از سوی کسانی است که پیشتر مخالف لاریجانی بودند و حالا او را مرد بزرگ ایران خطاب می‌کنند؛ عبدالرضا داوری در واکنش به آمدن علی لاریجانی دست به توییت شد و در شبکه ایکس نوشت: «علی لاریجانی، نماد عقلانیت و توسعه گرایی ایران، برای مقابله با تحجر و بنیادگرایی آمد. توسعه گرایان ایران متحد شوید.»

توئیت اسنپی لاریجانی واکنش‌برانگیز شد + عکس

به هر حال دقایقی پیش علی لاریجانی با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد وقطعا با حضور او تنور انتخابات ریاست جمهوری گرم‌تر خواهد شد.

توئیت اسنپی لاریجانی واکنش‌برانگیز شد + عکس

نظر شما