شناسهٔ خبر: 66942136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

اربعین حسینی در استان ایلام یک رویکرد فرامرزی است

مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه اربعین حسینی در استان ایلام یک رویکرد فرامرزی است، گفت: برای این رویداد بزرگ در استان توجه و اعتبار اختصاصی در نظر گرفته شده است که امید می‌رود این روند ادامه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، مهدی رمضانی چابک امروز _پنجشنبه دهم خرداد_ در آئین تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش اظهار کرد: در دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر رویکردهای بزرگی از جمله تحقق عدالت فرهنگی مد نظر است.

وی افزود: در دولت سیزدهم فضایی پر از نشاط و آرامش در حوزه فرهنگ و هنر قابل مشاهده است.

مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در مسیر مسائل فرهنگی و هنری یک اصلاح ریلی صورت گرفت و این مسیر برای حامیان فرهنگ و هنر با حمایت و نظارت وزارت هموار شده است.

رمضانی چابک با اشاره به اینکه اربعین حسینی در استان ایلام یک رویکرد فرامرزی است، افزود: برای این رویداد بزرگ در استان توجه و اعتبار اختصاصی در نظر گرفته شده است که امید می‌رود این روند ادامه داشته باشد.

وی گفت: به توجه به ظرفیت‌های عظیم هنری و رسانه‌ای در سطح ملی، توجه ویژه وزارت به استان ایلام ضروری است.

علی هوشمند، مدیر سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: تدوین نقشه مهندسی فرهنگ استان، برپایی قرارگاه رسانه‌ای اربعین در شهرستان مهران و موکب شین در سه راهی کارزان با همکاری حوزه هنری و بسیج هنرمندان و بسیج رسانه استان طی دو سال گذشته انجام شد.

وی افزود: ارتقای رتبه استان به جایگاه بیست و یکم کشور از لحاظ جذب اعتبارات نسبت به کل کشور از دیگر اقدامات انجام شده است.

مدیر سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: افزایش کانون‌های هنری و فرهنگی مساجد، برگزاری نمایش 《کرنر زیر درختان بلوط》 در راستای تکریم شهدای زمین فوتبال چوار، و در حوزه نشاط اجتماعی برگزاری تئاتر طنز (تی تالی) از مهمترین اقدامات طی دو سال خدمت در استان ایلام بود.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات علی هوشمند قدردانی و علی هلشی به عنوان مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام معرفی شد.

نظر شما