شناسهٔ خبر: 66941730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار کلات:

مسوولان مسیر خدمت شهید رییسی را با تمام توان ادامه دهند

فرماندار شهرستان کلات از مسوولان خواست مسیر خدمت شهید رییسی را با تمام توان ادامه دهند.

صاحب‌خبر -

علی صلاحی ۱۰ خردادماه در جلسه شورای اداری شهرستان خطاب به مدیران گفت: برای افزایش امید در جامعه باید اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم را به درستی اطلاع‌رسانی کرد.

وی افزود: با توجه به حجم زیاد کارهای عمرانی، خدماتی و اقتصادی صورت گرفته در دولت سیزدهم، مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان کلات نسبت به اطلاع‌رسانی اقدامات صورت گرفته در آن اداره به مردم به خصوص برای پروژه‌های شاخص انجام شده اطلاع‌رسانی کنند.

فرماندار کلات تصریح کرد: مسئولان، اقدامات صورت گرفته در بخش‌های نهضت آسفالت معابر شهری و روستایی، مخابرات، راه، آب شرب و اشتغال، در کنار ۱۰ اقدام مهم عمرانی دولت در استان و شهرستان را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

فرماندار کلات در این جلسه اظهار کرد: همه مسئولان و مدیران شهرستان با تأسی از شهدای راه خدمت جدی‌تر و با انگیزه‌تر از گذشته برای عمل به وظایف خود و تلاش برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

 صلاحی با تأکید بر اینکه نباید هیچ خلل و نقصانی در مسیر خدمات‌دهی مردم صورت گیرد، آمادگی دستگاه‌های ذی‌ربط در شهرستان برای برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری طبق برنامه زمان‌بندی اعلامی از سوی وزارت کشور را  ضروری دانست.

وی گفت: باید همه امکانات، پای‌ کار برگزاری انتخابات باشد و مسئولان خدمات نظام و دولت را به طور شفاف و کامل از طریق رسانه‌ها به مردم منعکس کنند.

فرماندار کلات با توجه به پتانسیل منطقه دستور به آغاز هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی دانشگاه پیام نور کلات را داد و گفت: ستاد خدمات سفر شهرستان نیز با اتخاذ تمهیدات ویژه باید آمادگی کامل برای استقبال از گردشگران نیمه دوم خردادماه را داشته باشند.

دادستان کلات در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان در بخش‌های مختلف گفت: شهرستان کلات علی‌رغم ظرفیت‌هایی که دارد، در بیشتر بخش‌ها دچار عقب‌ماندگی شده که باید در اسرع وقت جبران شود.

حمید سلطانی رفع مشکلات به خصوص مناطق محروم را با مطالبه‌گری مدیران شهرستان از مدیران کل استانی و کشوری قابل انجام دانست.

وی افزود: مطالبه‌گری حق مردم است، اینکه کجا بودیم و به کجا رسیدیم باید برای مردم گفته شود و مسئولان خدمات نظام را برای مردم بیان کنند تا مسائل مبهم نماند.

دادستان کلات بیان عملکرد و پاسخگویی درست به مردم از سوی مسئولان را بالاترین امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و گفت: همچنین طبق ماده ۲۶ قانون مدیریت خدمات کشوری، دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند مردم را با حقوق و تکالیف خود در تعامل با دستگاه‌های اجرایی آشنا کنند.

حجت‌الاسلام محسن تسلیخ امام جمعه کلات نیز در این جلسه بر کمک به نیازمندان، رفع مشکلات معیشتی خانواده‌های کم درآمد جامعه و خدمت به مردم تأکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما