شناسهٔ خبر: 66941434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قدرشناسی ملت از شهیدجمهور وهمراهانش باحضور میلیونی در مراسم تشییع

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشیع شهدای خدمت نشان دهنده قدر شناسی ملت ایران است.

صاحب‌خبر -

قدرشناسی ملت از شهیدجمهور وهمراهانش باحضور میلیونی در مراسم تشییع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شهید و همراهان او، بسیار قابل توجه و مثال زدنی بود و مردمی بودن آیت الله رئیسی موجب شد در بین مردم و اقشار مختلف، عزیز و گرامی شود و حضور میلیونی مردم در مراسم تشیع شهدای خدمت نشان از قدر شناسی ملت ایران از خدمتگزاران خود است.

نیره الهامی، افزود: سبک و سیره عملی رئیس جمهور شهید که به گوهر تقوا، اخلاص، ساده زیستی، عدالت طلبی، فساد ستیزی، توکل به خدا و ولایتمداری مزین است، زیست تراز سبک زندگی و مدیریت علوی را برای آحاد شیفتگان خدمت بی‌منت و صادقانه به ملت معنا بخشید.

وی عنوان کرد: با اخلاق بودن، خستگی ناپذیری، مردمی بودن، داشتن اخلاق حسنه اسلامی، ساده زیستی و انقلابی بودن از دیگر ویژگی‌های رییس جمهور شهید بود.

الهامی گفت: قطعاً برترین پاداش‌ها برای مردانی که اینگونه در راه آرمانهای امام و رهبری تلاش خستگی ناپذیر داشته‌اند شهادت است، شهادتی که با نام خادم الرضا علیه السلام و در روز ولادت حضرتش نصیب شود.

نظر شما