شناسهٔ خبر: 67477879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم اسدآباد:

اتحاد و همدلی مردم در مشارکت حداکثری انتخابات ضروری است

شهره اکبری

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحاد و همدلی مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی و مشارکت حداکثری در این رویداد سیاسی سرنوشت‌ساز ضروری است.

صاحب‌خبر -

علی اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ایران اسلامی امروز در  عرصه بین‌المللی در جایگاه ممتازی قرار گرفته که محصول این جایگاه ممتاز رشادت شهیدان و  رهبری  داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده که در این  مسیر  راه را هموار و موقعیت ممتاز را نصیب  کشور ایران اسلامی کردند.

وی  با بیان اینکه در خروج از جهان تک قطبی و ظهور  جهان چند قطبی ایران یکی از این قطب‌های نوظهور است، ما می‌خواهیم از این جایگاه پایین نیاییم و نوکر آمریکا نباشیم، تصریح کرد: اگر بخواهیم ایران اسلامی  از جایگاه ممتاز کنونی خود تنزل نکند راه آن این است که با مشارکت حداکثری و با حضور در پای صندوق‌های رأی فرد اصلح را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم و با تلاش یکدیگر برای ارتقای این مشارکت بکوشیم و دیگران را نیز برای این مشارکت حداکثری ترغیب کنیم.

وی ادامه داد: مسائل منطقه‌ای و جبهه مقاومت با یک امیدی برای جهان اسلام شکل گرفته است، خاطر نشان کرد: باید تلاش و غیرت خود را با مشارکت حداکثری در انتخابات برای ادامه راه مسیر شهدای خدمت به کاربگیریم.

رنجبرزاده بیان کرد: مردم منتظر خبرهای خوبی از خادمین خود در  سنگر اجرایی کشور هستند تا بتوانیم با برنامه‌های مدون و مشخص با اتکا به توانمندی‌های داخل و متکی به جوانان ایران اسلامی راه را برای زندگی مردم هموار کنیم  و این اتحاد و همدلی مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ضروری است.

انتهای پیام

نظر شما