شناسهٔ خبر: 66941201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راه قدرشناسی از شهید ِ جمهور، حضور پرشور پای صندوق‌های رای

رییس کل دادگستری گلستان گفت: راه قدرشناسی از شهید ِ جمهور، حضور پرشور پای صندوق‌های رای است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان، رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم گرامیداشت یاد و نام شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان گفت: مردم گلستان همچون انتخابات سال گذشته که جزو استان‌های پیشتاز در حضور پای صندوق‌های رای بودند، در انتخابات پیش رو هم، حماسه ساز خواهند شد.

حیدرآسیابی با بیان این که شهید رئیسی بیشترین عمر دوران کاری خود را در دستگاه قضایی سپری کردند، گفت: همه ویژگی‌هایی که رهبر معظم انقلاب درباره این شهید بزرگوار اشاره کردند، به عینه دیدیم.

وی، ولایتمداری را ویژگی بارز این شهید بزرگوار خواند و گفت: ایشان مانند سردار سلیمانی بیشتر از این که خود را مسئول بدانند، سرباز رهبری می‌دانستند و ایشان و کابینه وی گوش به فرمان رهبری بودند و همین موضوع سبب شد ما در دوران ریاست ایشان در اوج اقتدار سیاسی و نظامی قراربگیریم.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ایشان از همان روز مراسم تحلیف، نگاه به غربگرایی و آمریکا را تغییر دادند و مناسبات سیاسی و اقتصادی را با همسایگان و سایر دولت‌ها توسعه دادند.

حیدر آسیابی افزود: در زمان ریاست جمهوری ایشان، اوج اقتدار دفاعی ایران با عملیات وعده صادق به رخ جهانیان‌کشیده شد تا جایی که امروز استکبار جهانی و در راس آن آمریکا به رژیم صهیونیستی توصیه می‌کنند با ایران درگیر نشوند.

وی افزود: شهید رئیسی، شعار خود که تحقق ایران قوی بود را محقق کردند و خداوند هم به ایشان عزت داد و در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسید و مردم هم با حضور میلیونی در مراسم تشییع، از ایشان قدردانی کردند.

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت گرامیداشت یاد و نام شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان امروز پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در آستان امامزاده عبدالله (علیه السلام) گرگان برگزار شد.

<div id="video-display-embed-code_11170310"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4248160/11170310?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما