شناسهٔ خبر: 66824215 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه گرگان: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید جمهور وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرد

امام جمعه گرگان گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید جمهور به مسئولان نشان داد هر کس در جایگاه خود برای مردم صادقانه خدمتگزاری و دلسوزی کند بیشتر در دل مردم ماندگار می شود و خدماتش پنهان نمی‌ماند.

صاحب‌خبر -

امام جمعه گرگان: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید جمهور وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آیت الله سید کاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان با بیان این مطلب افزود: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید جمهور و همراهانش، وظیفه مسوولان و مدیران را نسبت به گذشته بیشتر و سنگین‌تر کرد.

امام جمعه گرگان گفت: ملت ایران در پنج روز اخیر نشان دادند که خدمتگزاران، مسوولان خدوم، دلسوزان جامعه و مردم را از صمیم قلب دوست دارند.

او ادامه داد: مردم قبل از این حادثه غمبار رییس جمهور را در چهره یک فرد خدمتگزار، دلسوز و سرزدن به حال و روز محرومین دیده بودند که با این حادثه آن چهره به چهره شهید و شهادت تبدیل شد.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: دشمن تلاش داشت که دلبستگی مردم به خدمتگزاران را نشان ندهد یا کمرنگ کند، اما حضور در آیین‌های بدرقه، وداع، تشییع و تدفین شهدای خدمت آنقدر گسترده بود که آنان هر چه تلاش کردند، نتوانستند حتی گوشه‌ای از این حضور را بپوشانند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن فعالیت نمایندگان مردم در دوره جدید مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد حل مشکلات اقتصادی و معیشتی که همگان بر آن واقف هستند، در محور و اولویت‌های مجلس جدید باشد.

امام جمعه گرگان گفت: مردم انتظار دارند تا مدیران مسیر شهید رئیسی را که یکی از آنان مبارزه با منافذ اصلی فساد بود را ادامه دهند.

آیت الله نورمفیدی همچنین با اشاره به فرار رسیدن ایام حج تمتع گفت:

حج تمتع با توجه به حضور سه میلیون مسلمان در یک مکان، برای دفاع از مردم غزه و فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی بهترین فرصت است.

او به حجاج توصیه کرد: برای کمک به تولید، اشتغال و اقتصاد کشور، سوغاتی‌ها را از داخل ایران خریداری کنند.

 

 

 

 

نظر شما