شناسهٔ خبر: 66822691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شام غریبان شهید جمهور در آزادشهر؛ شهید رئیسی در حوزه خدمت صاحب یک مکتب شد

رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم شام غریبان شهید جمهور و همراهانش در مصلی آزادشهر گفت: همانطور که شهید سلیمانی، پایه گذار مکتب مقاومت بود، شهید رئیسی هم در دوره ریاست جمهوری خود در حوزه خدمت صاحب مکتب شد و از این به بعد باید دنباله رو مکتب ایشان باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حیدر آسیابی در این مراسم که دیشب برگزار شد افزود : شهید رئیسی فاصله بین مردم و مسئولان را برداشت وایشان در دورترین روستاها حاضر می شدند ومشکلات مردم را از نزدیک بررسی می کردند.

او گفت: ایشان یکی از مخلص ترین وولایتمدارترین روسای جمهور بود و در برابر رهبر انقلاب تابع محض ولایت بود.

آسیابی ادامه داد : مردم با خروش تاریخی و حضور باشکوه خود در مراسم تشییع شهید رئیسی و همراهان ایشان، به ولی امرمسلمین مقام معظم رهبری تسلی دادند.

حیدر آسیابی افزود: حتی کسانی که در انتخابات شرکت نکرده بودند به پاس قدردانی از خدمات رییس جمهور در مراسم ‌تشییع ایشان‌ حضورداشتند .

وی گفت: آن ‌شهید با شعار ایران قوی جلو رفتند و در دولت او به جایی رسیدیم که دولت آمریکا به اسرائیل توصیه کرد با ایران درگیر نشود و پاسخ ندهد.

وی ادامه داد: امروز به جایی رسیده ایم که بیش از۷۰ کشورعلیرغم تحریم ها برای تسلیت به ایران می آیند و دولت آمریکا هم پیام تسلیت می دهد.

<div id="video-display-embed-code_11147583"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4242282/11147583?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما