شناسهٔ خبر: 66940555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج رسانه همدان:

تدابیر مقام معظم رهبری نقشه‌های شوم دشمن در فقدان رییس جمهور را خنثی کرد

همدان-ایرنا- رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: تدابیر رهبر معظم انقلاب در فقدان رییس‌جمهور مبنی بر اینکه مردم نگران نباشند و در امور کشور هیچ اختلالی به وجود نمی‌آید، نقشه های شوم دشمن را خنثی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر قوامی مشفق عصر پنجشنبه در ویژه برنامه "در امتداد مسیر امام روح‌الله" اظهار کرد: کشور در زمان شهادت آیت الله رییسی در وضعیت خاصی قرار داشت اما سخنان هوشمندانه رهبر معظم انقلاب تو دهنی محکمی به آمریکا برای عقب‌نشینی بود و مانع سوء استفاده از این بحران شد.

وی ادامه داد: در فقدان آقای رئیسی همه اشک ماتم ریختیم اما در فقدان آقای امیر عبداللهیان باید گریست؛ او یک فرمانده سیاسی و نظامی برای انقلاب اسلامی در منطقه و عرصه بین‌الملل بود و در ذیل پرچم ولایت که شهید خدمت آیت‌الله رئیسی دنبال می‎ کرد، حرکت کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان با تاکید بر اینکه همه این عزیزان از دانشگاه انقلاب اسلامی فارغ‌التحصیل شدند افزود: شهدا خدمت مجوز ورود به بهشت را از دستان آقا امام رضا(ع) دریافت کردند به طوری که اگر آیت‌الله رئیسی و آقای امیرعبداللهیان که به واقع وزیر امور خارجه کودکان غزه نیز بودند جز شهادت از دنیا می‌رفتند، جای شک داشت.

قوامی مشفق با بیان اینکه تا به حال وزیر خارجه با این حجم فعالیت نداشتیم افزود: شهید امیرعبداللهیان در هفت ماهی که گذشت به عنوان یکی از پرکارترین وزیران خارجی عرصه بین‌الملل و منطقه حاضر شد.

وی با اشاره به اینکه اتفاقاتی که امروز در رفح می‌گذارد، دل هر انسان آزادیخواهی را فارغ از ملیت و مذهب خون می‌کند تصریح کرد: شهید ابراهیم رئیسی حامی مردم مظلوم فلسطین و غزه بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه مبنای ما یعنی خدمت، ولایت، اسلامیت و عاشورا که مسیر امامین انقلاب نیز در تداوم این موارد بین همه مشترک است ادامه داد: وقتی این موارد مبنای گفتمان ما قرار می‌گیرد، اختلاف نظر کاهش می‌یابد و یک مسیر واحد را دنبال می‌کنیم.

قوامی مشفق تصریح کرد: برنامه رسانه‌ای دشمن بلافاصله ساعت ۱۳:۴۵ آغاز شد، احساسات مردم و دعای توسل برای حفظ سلامتی رییس جمهور و همراهنش اجازه نداد که برنامه‌های دشمن را ببینیم و البته ولایت نیز همه برنامه‌ها را نقش بر آب کرد.

وی تاکید کرد: خط رسانه‌ای که دشمن دنبال می‌کرد در درجه اول اعتراضی نشان دادن جامعه ایران و القای عدم وحدت بود به طوری که با موج‌سواری بر نارضایتی‌های اقتصادی، تجمع صنوف مختلف، ریشه دواندن در اقشار جامعه را برنامه‌ریزی کرد تا با اعتصاب سراسری و نبود رئیس جمهور و هجوم مردم به فروشگاه‌ها جامعه را آماده آشوب به قصد براندازی نشان دهد.

قوامی مشفق در ادامه سخنانش با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه تصریح کرد: بزرگترین ناقض حقوق زن و کودک در دنیا امروز مدعی حقوق زنان و کودکان در دنیاست به طوری که توسط آنها ۳۸ هزار نفر در هشت ماه جان خود را از دست دادند و تنها روز گذشته در رفح ۷۰ نفر زیر چادر سوختند.

وی با بیان اینکه اگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران نبود، همین برنامه در ایران نیز پیاده می‌شد ادامه داد: برخی پس از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه هشتگ "نه به جنگ" را می‌زدند و در زمین دشمن بازی می‌کردند تا ما نتوانیم عملیات وعده صادق را پیش ببریم، اغلب اینها توسط رسانه‌های فیک در سرزمین اشغالی انجام می‌شد و همشهری و هم وطن ما نبودند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق معادلات دنیا را بر هم زد و مانع از بروز جنگ شد خاطرنشان کرد: این عملیات تودهنی بزرگی برای عقب‌نشینی آمریکا، آلمان و فرانسه بود که فهمیدند میلیون‌ها کیلومتر باید از جمهوری اسلامی ایران فاصله بگیرند چرا که اینجا حرم است همانطور که شهید سلیمانی گفت.

قوامی مشفق با بیان اینکه دشمن می‌خواهد پس از شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه جامعه را به سمت التهاب و آشوب ببرد گفت: هنر رسانه‌ای دشمن شیطانی و غیر اخلاقی است و سر بزنگاه‌ها وارد می‌شود.

وی افزود: وقتی ما مشغول عزاداری برای شهدای خدمت بودیم برنامه پیچیده دشمن را نمی‌دیدیم، اما یک نفر جور همه را کشید و آن هم مقام معظم رهبری بودند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه در فقدان رئیس جمهور شهید، چهار عنصر به کمک ایران آمد گفت: عنصر اول ساختار محکم و قوی جمهوری اسلامی است که برای ریزترین تحولات برنامه دیده است، دوم هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب ، سوم بصیرت مردم و چهارم تجربه تاریخی بحران‌های مختلف بود.

قوامی مشفق با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی چون کوه استوار نه تنها در جا نمی‌زند که کار خود را پیش می‌برد و دنیا را با خود همراه می‌کند اظهار کرد: خروجی آن در ابراز احساسات دانشگاه‌های دنیا نسبت به مردم غزه است که تا امروز نداشتیم.

تدابیر مقام معظم رهبری نقشه‌های شوم دشمن در فقدان رییس جمهور را خنثی کرد

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی در ۱۱۸ کتابخانه عمومی با موضوع شهدای خدمت

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان نیز در این آیین اظهار کرد: ما در غم از دست دادن مرد بزرگی به سوگ نشستیم که عمر خود را در راه خدمت مجاهدانه و صادقانه سپری کرد و در نهایت جان خود را از دست داد و این باعث شد تا نام و یادشان برای همیشه در تاریخ کشور ماندگار شود.

سید جواد معینی افزود: شهید رئیسی علاوه بر حمایت در توسعه زیرساخت‌های عمرانی نگاه ویژه ‎ای به حوزه فرهنگ داشت و در سفر به استان اعتبارات ویژه‌ای به کتابخانه‌ها در نظر گرفت.

وی تاکید کرد: هرچند این حادثه برای ما تلخ و جانکاه بود، شهدای خدمت که پرورش یافته مکتب امام خمینی بودند به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسیدند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: ما در آستانه سی‌و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) هستیم، امامی که در مکتب ایشان رجایی‌ها، بهشتی‌ها، سلیمانی‌ها و رئیسی‌ها پرورش یافتند.

معینی افزود: کتابداران کتابخانه‌های عمومی بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی را برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید برگزار کردند.

ویژه برنامه در «امتداد مسیر امام روح‌الله» به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان و به میزبانی کتابخانه عمومی فرهنگیان با حضور ناصر قوامی‌مشفق، رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان؛ سیدجواد معینی، سرپرست، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان؛ احمد مطلّبی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان؛ سید علی‌اصغر حسنی‌طباطبایی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان؛ اعضای محافل ادبی تمدن و کتابخانه سیار یارمهربان؛ اعضای کتابخانه عمومی فرهنگیان برگزار شد.

نظر شما