شناسهٔ خبر: 66941101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جنایت اسرائیل در رفح دل هر آزاده‌ای را خون می‌کند

رئیس سازمان بسیج رسانه همدان گفت: اتفاقاتی که امروز در رفح می‌گذارد، دل هر انسان آزادیخواهی را فارغ از ملیت و مذهب خون می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، ویژه برنامه «در امتداد مسیر امام روح‌الله» به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان همدان و به میزبانی کتابخانه فرهنگی همدان ویژه سالروز رحلت امام خمینی و شهدای خدمت برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان در این نشست با بیان اینکه تمام شهدای خدمت از دانشگاه انقلاب اسلامی فارغ‌التحصیل شدند اظهار داشت: شهدای خدمت مجوز ورود به بهشت را از دستان آقا امام رضا(ع) دریافت کردند، شهید امیرعبداللهیان یک فرمانده سیاسی و نظامی برای انقلاب اسلامی در منطقه و عرصه بین‌الملل بود و در ذیل پرچم ولایت که شهید خدمت آیت‌الله رئیسی دنبال می‌کرد، حرکت کرد.

ناصر قوامی بیان کرد: تاکنون وزیر خارجه با این حجم فعالیت نداشتیم لذا شهید امیرعبداللهیان در هفت ماهی که گذشت به عنوان یکی از پرکارترین وزیران خارجه عرصه بین‌الملل و منطقه حاضر شد.

وی با بیان اینکه شهید ابراهیم رئیسی و شهید امیر عبداللهیان حامی مردم مظلوم فلسطین و غزه بودند عنوان کرد: اتفاقاتی که امروز در رفح می‌گذارد، دل هر انسان آزادیخواهی را فارغ از ملیت و مذهب خون می‌کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه دشمن می‌خواست پس از شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه جامعه را به سمت التهاب و آشوب ببرد گفت: هنر رسانه‌ای دشمن شیطانی و غیر اخلاقی است و سر بزنگاه‌ها وارد می‌شود. وقتی ما مشغول عزاداری برای شهدای خدمت بودیم برنامه پیچیده دشمن را نمی‌دیدیم، اما یک نفر جور همه را کشید و آن هم مقام معظم رهبری بود.

وی اظهار داشت: در فقدان رئیس جمهور شهید، چهار عنصر به کمک ایران آمد که عنصر اول ساختار محکم و قوی جمهوری اسلامی است که برای ریزترین تحولات برنامه دیده است، دوم هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب است، سوم بصیرت مردم است و چهارم تجربه تاریخی بحران‌های مختلف بوده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان تصریح کرد: مبنای ما یعنی خدمت، ولایت، اسلامیت و عاشورا که مسیر امامین انقلاب نیز در تداوم این موارد است بین همه مشترک باشد و این موارد مبنای گفتمان ما قرار گیرد، اختلاف نظر کاهش می‌یابد و یک مسیر واحد را دنبال می‌کنیم. وقتی همه سیاسیون کشور از جمله موافقان و مخالفان سیاست‌های دولت، از این حادثه ناگوار احساس تأسف می‌کنند، یک به یک نقشه‌های آمریکا را نقش بر آب می‌کند.

قوامی عنوان کرد: کشور بعد از سانحه سقوط در وضعیت خاصی قرار داشت اما سخن رهبری مبنی بر اینکه مردم نگران نباشند در امور کشور هیچ اختلالی به وجود نمی‌آید تودهنی محکمی به آمریکا برای عقب‌نشینی و مانع سوء استفاده از این بحران بود که در اوج آرامش انجام شد.

رئیس بسیج رسانه استان همدان تأکید کرد: احساسات مردم و دعای توسل برای حفظ سلامتی رئیس جمهور و همراهانش اجازه نداد که برنامه‌های دشمن را ببینیم و البته ولایت نیز همه برنامه‌ها را نقش بر آب کرد.

قوامی با بیان اینکه خط رسانه‌ای دشمن در درجه اول اعتراضی نشان دادن جامعه ایران و القای عدم وحدت را دنبال می‌کرد افزود: با موج‌سواری بر نارضایتی‌های اقتصادی، تجمع صنوف مختلف، ریشه دواندن در اقشار جامعه را برنامه‌ریزی کرد تا با اعتصاب سراسری و نبود رئیس جمهور و هجوم مردم به فروشگاه‌ها جامعه را آماده آشوب به قصد براندازی نشان دهد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه گفت: بزرگترین ناقض حقوق زن و کودک در دنیا امروز مدعی حقوق زنان و کودکان در دنیاست به طوری که 38 هزار نفر در هشت ماه توسط این افراد جان خود را از دست دادند و تنها روز گذشته در رفح 70 نفر زیر چادر سوختند که اگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران نبود، همین برنامه در ایران نیز پیاده می‌شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان همدان افزود: برخی پس از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه هشتگ "نه به جنگ" را می‌زدند و در زمین دشمن بازی می‌کردند تا ما نتوانیم عملیات وعده صادق را پیش ببریم که اغلب از خارج هدایت می شدند اما عملیات وعده صادق معادلات دنیا را بر هم زد و مانع از بروز جنگ شد.

وی تاکید کرد: این عملیات تودهنی بزرگی برای عقب‌نشینی آمریکا، آلمان و فرانسه بود که فهمیدند هزاران کیلومتر باید از جمهوری اسلامی ایران فاصله بگیرند چرا که اینجا حرم است همانطور که شهید سلیمانی گفتند.

انتهای پیام/

نظر شما