شناسهٔ خبر: 66937522 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در مجمع عمومی شرکت جهان فولاد سیرجان مطرح شد:

رشد تمامي شاخص‌ها در سال 1402

صاحب‌خبر -
رشد تمامي شاخص‌ها در سال 1402
خبرگزاری آریا - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت جهان فولاد سیرجان هشتم خرداد ماه در محل سالن هتل ارم تهران با حضور 90 درصدی سهامداران برگزار شد.

به گزارش معدن نیوز -مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت جهان فولاد سیرجان هشتم خرداد ماه در محل سالن هتل ارم تهران با حضور 90 درصدی سهامداران برگزار شد.
در این نشست مدیرعامل جهان‌فولاد با اشاره به الطاف الهی و همت و تلاش خستگی‌ناپذیر مجموعه مدیران و کارکنان این شرکت گفت: با وجود افزایش محدودیت‌های انرژی، شاهد ارتقا و جهش همه‌جانبه تولید و ثبت 65 رکورد کمی و کیفی در بخش‌های مختلف تولیدی بودیم؛ به نحوی که در سال گذشته 936 هزار تن آهن اسفنجی، 823 هزار تن شمش فولادی و 365 هزار تن میلگرد (معادل رشد 8 درصدی) در جهان‌فولاد تولید گردید.
علی پورمعصومی همچنین با اشاره به فروش 17 هزار میلیارد تومانی محصولات شرکت گفت: در سال 1402 شاهد رشد 23 درصدی فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم و در همین بازه، با ثبت فروش صادراتی یک هزار و 800 میلیارد تومانی، رشد 42 درصدی را تجربه کردیم. در بخش فروش میلگرد نیز در این بازه زمانی، با ثبت عدد 8 هزار و 300 میلیارد تومانی، رشد 60 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل به ثبت رساندیم.
مدیرعامل جهان‌فولاد در ادامه با اشاره به این‌که با افزایش سرمایه در سال گذشته، سرمایه فعلی شرکت معادل 11 هزار میلیارد تومان گردیده است، به نقش طرح‌های توسعه‌ای شرکت در رشد سرمایه پرداخت و افزود: با تلاش همکاران و متخصصان داخلی، کارخانه احیا 2 در کمتر از 34 ماه وارد فاز بهره‌برداری شده است و پروژه کارخانه مگامدول نیز که تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، تا پایان تابستان امسال به مرحله تست سرد خواهد رسید.
وی در ادامه با تاکید بر تلاش‌های مجموعه کارکنان جهان‌فولاد، یاری هیات مدیره محترم و همراهی سهامداران محترم در کسب موفقیت‌های روزافزون این شرکت گفت: ارزش بازار فجهان در سال 1402 شاهد رشد 46 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل و رسیدن به عدد 34 هزار 595 میلیارد تومان بود.
در این مجمع سود خالص شرکت نیز معادل 2 هزار و 906 میلیارد تومان با رشد 24 درصدی عنوان گردید.
علی پورمعصومی در انتهای سخنان خود تاکید کرد: دریافت گواهینامه‌های مختلف استاندارد ایزو، کسب تقدیرنامه دو ستاره از جشنواره تعالی و انتخاب به عنوان واحد برتر ملی از جشنواره امتنان و به خصوص دریافت نشان از رییس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی که به فرمایش مقام معظم رهبری خستگی‌ناپذیر بود، بدون‌شک بخشی مهم از ویترین موفقیت‌های مدیریتی جهان‌فولاد است.
لازم به ذکر است در پایان جلسه مجمع و پس از تصویب صورت‌های مالی جهان‌فولاد در دوره منتهی به سال 1402 به ازای هر سهم مبلغ 60 ریال سود تقسیم گردید.

نظر شما