شناسهٔ خبر: 66934731 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

افزایش دمای هوا همچنان ادامه دارد

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: امروز شاهد جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ صادق ضیائیان، در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در نوار شرقی کشور به‌ویژه در منطقه زابل و استان خوزستان در بعضی ساعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

وی با اشاره به مواج بودن شمال خلیج فارس، افزود: امروز شاهد جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، افزایش ابر، گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به افزایش وزش باد طی روزهای جمعه و شنبه در زابل تصریح کرد: در ساعات بعدازظهر این دو روز، در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، افزایش ابر، گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

ضیائیان ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، روز یکشنبه نیز با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی، در بعضی نقاط شمال غرب کشور و غرب سواحل دریای خزر، ابرناکی، رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با بیشینه ۳۸ و کمینه ۲۱ درجه سانتی‌گراد است و روز جمعه، صاف، گاهی کمی ابری، گاهی وزش باد و احتمال گردوخاک با بیشینه ۳۷ و کمینه ۲۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایمنا

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما