شناسهٔ خبر: 66932749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه خبر داد؛

پیشرفت ۸۰ درصدی ۱۵۱ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مبارکه

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه گفت: در حال حاضر ۱۵۱ واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

صاحب‌خبر -

سجاد صریریان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: بررسی وضعیت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی ثبت نامی این طرح در شهرستان مبارکه برای سیر ادامه مراحل انجام شده است.  

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد واجدین شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مبارکه ۶۰۰ نفر شناسایی شده افزود: با تلاش‌های به عمل آمده و اقدامات اجرایی انجام شده تا کنون پیشرفت فیزیکی ۱۵۱ واحد از این طرح به ۸۰ درصد رسیده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه بیان کرد: در راستای تامین زمین جهت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، قطعه زمینی با مساحت حدود ۱۵ هکتار از اراضی جنب مسکن‌مهر دیزیچه به این امر اختصاص داده شد که مراحل تفکیک و مصوبه شورای مسکن در حال انجام است.  

وی افزود: همچنین یک قطعه زمین نیز با مساحت ۱۰.۷ هکتار از اراضی مجاور شهر کرکوند به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به محدوده شهر کرکوند الحاق شد و تفاهم نامه آماده سازی اراضی مذکور نیز با شهرداری منعقد و مراحل تفکیک توسط شرکت مشاور در مرحله اقدام است.  

صریریان ادامه داد: در جهت تامین زمین مورد نیاز این طرح در شهر طالخونچه، مراحل الحاق قطعه زمینی با مساحت حدود ۳.۶ هکتار در این شهر در دست اقدام قرار دارد.  

نظر شما