شناسهٔ خبر: 66928596 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیام بوفون به بونوچی: خداحافظی تو افسرده‌ام کرد

جانلوئیجی بوفون، اسطوره یوونتوس، به مناسب خداحافظی لئوناردو بونوچی از دنیای فوتبال پیامی احساسی خطاب به هم تیمی سابقش منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون، اسطوره یوونتوس و ایتالیا، به لئوناردو بونوچی ادای احترام کرد. بونوچی امشب در سن 37 سالگی خداحافظی از دنیای فوتبال را اعلام کرد.

بونوچی در یک ویدئوی احساسی اعلام کرد که کفش‌هایش را آویزان خواهد کرد و قراردادش با فنرباغچه به زودی به پایان می‌رسد. او پس از یک دوره کوتاه مدت در بوندس‌لیگا با یونیون برلین، نیم فصل دوم را در سوپر لیگ ترکیه بازی کرد.

2028108

بوفون یکی از اولین کسانی بود که برای بونوچی در فصل بعدی زندگی‌اش آرزوی موفقیت کرد. بوفون خطاب به بونوچی نوشت: "همانطور که برای بارزالی، برای من و سپس در نهایت برای کیه‌لینی اتفاق افتاد، بازنشستگی تو یک احساس افسردگی شدید را در روحم ایجاد می‌کند، در‌ واقع این احساس را دارم که به آنچه بودیم افتخار می‌کنم اما در عین حال باعث می‌شود که از گذر زمان آگاه شویم. با این حال، در ایام سپری شده ما احساسات و عواطف خاصی را در کنار هم در این سفر تجربه کردیم، جایی که عامل اتحاد ما اعتماد متقابل بود.

هر کدام از ما به یکدیگر اعتماد داشتیم و به لطف این اعتماد بخش مهمی از تاریخ فوتبال را ایجاد کردیم. لئوی بزرگ، همراه من در بسیاری از نبردها، با این اعتماد به نفس، می‌دانم که با عزم همیشگی خود به آینده نگاه خواهی کرد."

بوفون که خودش کمتر از یک سال پیش بازنشسته شد، اکنون عضو کادرفنی تیم ملی فوتبال ایتالیا است.

نظر شما