شناسهٔ خبر: 66925625 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

روند افزایشی دما در اصفهان ادامه دارد

اقتصاد ایران: اصفهان- رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به تغییر الگوی جوی بهاری به تابستانی طی روزهای اخیر، گفت: روند افزایشی دما در استان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییر الگوی جوی بهاری به تابستانی، اظهار داشت: روند دمایی طی این هفته افزایشی خواهد بود و بر همین اساس در ۲۴ ساعت آینده نیز در بیشتر مناطق استان اصفهان بین یک تا ۲ درجه دما بالا می‌رود.

به گفته وی، بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۷ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۰ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: خور و بیابانک با بیشینه دمای ۴۰ درجه و بویین میاندشت با کمینه دمای هفت درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

امینی افزود: آسمان بیشتر مناطق استان تا روز شنبه صاف، گاهی تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر وزش باد پدیده غالب خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وزش باد در مناطق شمالی، مرکزی و شرق استان شدید و گاهی همراه با گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روز شنبه شدت وزش باد تشدید می‌شود که سبب کاهش دید، اختلال در تردد جاده‌ای و کاهش کیفیت هوا در مناطق شمالی و شرقی و مرکزی به ویژه شهرستان اصفهان، اردستان، انارک، بادرود، کاشان، آران و بیدگل، نطنز، نائین، ورزنه، مهاباد، خور و بیابانک، چوپانان، نجف آباد، مورچه خورت، لنجان (زرین شهر)، مبارکه، کوهپایه، کبوتر آباد خواهد شد.

نظر شما