شناسهٔ خبر: 66923024 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مرحله جدید عرضه خودرو‌های وارداتی امشب به پایان می‌رسد

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: عرضه جدید خودروهای وارداتی که از روز دوشنبه ۷ خرداد ماه آغاز شده تا پایان امشب ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: عرضه جدید خودروی وارداتی از روز دوشنبه ۷ خرداد ماه آغاز شده بود  تا امروز چهارشنبه ۹ خرداد ماه ادامه دارد.

 مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: بر اساس شرایط جدید سامانه، متقاضیان می‌توانند ۳ خودرو انتخاب کنند و در صورت تخصیص خودرو دیگر قابلیت لغو و تغییر خودرو ندارند و در صورت عدم تکمیل وجه نیز متقاضی از لیست سامانه یکپارچه حذف خواهد شد.

گفتنی است،در این مرحله متقاضیان می‌توانند سه انتخاب از سبد محصولات اعلامی زیر داشته باشند ولیکن در صورت تخصیص هر کدام از سه انتخاب (بر اساس اولویت متقاضی و ظرفیت خودرو انتخابی) قابلیت لغو سفارش و تغییر خودرو در مراحل بعدی وجود ندارد. لذا پس از تخصیص خودرو و فراخوانی از سمت شرکت عرضه کننده، در صورت عدم واریز وجه، متقاضی از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی حذف می‌گردد.. لازم به ذکر است هیچ‌گونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفاً برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه کرده‌اند، است.

نظر شما