شناسهٔ خبر: 66922319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رونمایی از پوستر رویداد بین‌المللی راه ابریشم

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پوستر رویداد بین‌المللی راه ابریشم را رونمایی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، علی‌اصغر شالبافیان امروز _چهارشنبه نهم خرداد_ از پوستر رویداد بین‌المللی راه ابریشم با حضور معاون کمیسیون ملی یونسکو، شهردار سمنان و رئیس مرکز بین‌المللی پایتخت جاده ابریشم سمنان، رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای شورا، رئیس دانشگاه سمنان، رئیس دانشکده گردشگری سمنان و حضور ویدئو کنفرانسی آقای یانگ تون به نمایندگی از مدیرکل اتحادیه بین‌المللی شهرهای جاده ابریشم در کشور چین و رئیس مرکز میراث ناملموس غرب آسیا رونمایی شد.

علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این آئین با بیان اینکه شهید رئیسی بسیار به حوزه گردشگری اهمیت می‌دادند، اظهار کرد: حدود ۲۱ مصوبه حمایتی از حوزه گردشگری در دوره دولت سیزدهم تصویب شد.

وی افزود: در زمان ریاست. جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی ۱۶۱۰ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد با حجم سرمایه‌گذاری ۹۷ هزار میلیارد تومان نیز در حال اجراست.

رونمایی از پوستر رویداد بین‌المللی راه ابریشم

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خاطرنشان کرد: گردشگری در گفتمان شهید آیت‌الله رئیسی جای گرفت و در زمینه کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای نکات مهمی را ارائه کرد.

شالبافیان با اشاره به میزبانی سمنان در برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سمنان، راه ابریشم، فرصت‌ها و چشم‌اندازها گفت: باید از ظرفیت‌های این کنفرانس در جهت معرفی سمنان و قابلیت‌های گردشگری آن در داخل و خارج از کشور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنفرانس در زمینه تشویق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری نیز مؤثر است، تصریح کرد: در کنار برگزاری این کنفرانس می‌توان تفاهم‌نامه‌هایی با دانشگاه‌هایی که در مسیر جاده ابریشم هستند نیز امضا کرد تا همکاری‌های دانشگاهی نیز توسعه پیدا کنند.

نظر شما