شناسهٔ خبر: 66919870 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

انارکی مطرح کرد؛

بهبود وضعیت شهری محور ری در تهران

محور ری تا میدان شوش با حضور جمعی از مدیران شهری مورد پایش و بررسی قرار گرفت و شهردار منطقه 12 تهران از بهبود وضعیت شهری محور ری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ با حضور در محور ری و بازدید از ساخت فونداسیون پایه‌های ایستگاه اتوبوس در این محور که چند خط اتوبوس در آن تردد می‌کند، نسبت به تسریع نصب سقف آن دستوراتی را به معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ابلاغ کرد.

وی همچنین مکاتبه با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص جا به جایی دکل ورود به طرح را در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲ قرار داد.

شهردار منطقه ۱۲ همچنین با تاکید بر طرح ۳۶۰ درجه، از شهردار ناحیه ۵ خواست تا با با گردش ۳۶۰ درجه‌ای به تمام ابعاد و ایرادات محدوده تحت نظارت خود مانند موضوعات عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی، ترافیکی و حتی شهرسازی و اجتماعی که نارضایتی شهروندان را به همراه دارد را شناسایی و رفع کند.

وحیدرضا انارکی محمدی با تاکید بر پیاده روسازی معابر که از موارد مهم طرح بیست‌گانه خدمت نیز به شمار می‌رود، دستوراتی راجع به تکمیل بهسازی معبر حداد عادل حدفاصل خیابان یزدی تا خیابان ری و اجرای پیاده روسازی در این محور در راستای رفع معضل آب‌گرفتگی ناشی از بارش باران را به معاون فنی و عمران منطقه ابلاغ کرد.

شهردار منطقه ۱۲ در ادامه این بازدید به موارد عمرانی دیگر از جمله بازسازی نهر ضلع شمال غرب میدان قیام به طول ۲۰۰ متر طول اشاره و تاکید کرد.

وحیدرضا انارکی محمدی با تاکید بر طرح نگهداشت شهر، مواردی همچون حذف زوائد بصری، پاکسازی المان‌های شهری، لایروبی مستمر انهار، نظافت معابر، نگهداشت و واکاوی فضای سبز و رسیدگی به مخازن زباله را احصا و دستورات لازم را به معاون خدمات شهری و محیط زیست ابلاغ کرد.

شهردار منطقه ۱۲ همچنین با حضور در بوستان کوثر ضمن بازدید از بازسازی پمپ موتور آب‌نمای این بوستان، مواردی در مورد ایمنی وسایل بازی کودکان، استقرار متصدی برای سرویس بهداشتی و نگهداشت فضای سبز آن به معاون خدمات شهری و محیط زیست و رئیس اداره فضای سبز منطقه ابلاغ کرد.

گفتنی است شهردار منطقه ۱۲ به همراه معاونان و مدیران منطقه با بازدیدهای میدانی مستمر در حال احصای مشکلات و جلب رضایت شهروندان هستند.

بهبود وضعیت شهری محور ری در تهران


نظر شما